Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Xmas Love Calendar Day 6

          Στο Super Market           

               Η 6η καλή πράξη της ημέρας σήμερα έγινε στο super market . Στο ταμείο μπροστά μου ήταν ένας πολύ ηλικιωμένος κύριος . Πληρώνει και φεύγει. Πρέπει να ήταν γύρω στα 80. Πληρώνω κι εγώ και βάζω στο αυτοκίνητο τα πράγματα. Φεύγοντας τον ξανασυναντώ πεζό να κατεβαίνει την μεγάλη κατηφόρα προς το σπίτι του και να έχει κάνει μια στάση γιατί το έκοβαν στα δάχτυλα οι σακούλες. Φρενάρω απότομα το αυτοκίνητο και κατεβαίνω να τον βοηθήσω. Με κοιτάζει παράξενα και δείχνει λίγο τρομαγμένος. " Που πηγαίνετε; " του λέω. " Μπορώ να σας πάω εγώ, δώστε μου τις τσάντες σας " .Συνέχισε να με κοιτάζει τρομαγμένος αλλά το κρύο δεν του έδινε και πολλά περιθώρια."Άντε, πάμε" μου λέει. Τις τσάντες δεν μου τις έδωσε. Τις κρατούσε καλά. Στον δρόμο μου είπε ότι είναι 82 και ότι παραξενεύτηκε που σταμάτησα να τον βοηθήσω. Για την ακρίβεια μου είπε; "Με τόσα που γίνονται φοβήθηκα κορίτσι μου ". Όταν τον πήγα όμως στο σπίτι του και τον βοήθησα να κατεβεί από το αυτοκίνητο μου φίλαγε τα χέρια και με ευχαριστούσε. "Την ευχή μου παιδί μου να έχεις και συγγνώμη που σε παρεξήγησα".

flickr.com
                           Πως είναι δυνατόν με μια τόσο μικρή και ασήμαντη πράξη να πλημμυρίζω με τόση πελώρια ευτυχία ;;; ΄Επιασα τον εαυτό μου να έχει κολλημένο ένα χαζό χαμόγελο στο πρόσωπο πολλές ώρες μετά...................



                    Συνεχίζετε να με συγκινείτε με τα μηνύματά σας. Οι περισσότεροι από εσάς ανώνυμα. Άλλη μια καλή πράξη όπως μου την έστειλε μια φίλη με mail  ακολουθεί εδώ : 

Ψωνίσαμε τα υλικά για τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές στην Α' Δημοτικού, ενός συμμαθητή του γιου μου που είναι άνεργοι οι γονείς του. Στο ίδιο παιδί ο γιος μου χάρισε ένα ζευγάρι καινούρια σχεδόν παπούτσια , επειδή του έφερε η νονά του καινούρια και στον φίλο του άρεσαν πολύ τα προηγούμενα . Ήταν σχεδόν καινούρια, φορεμένα δύο φορές. Τα έδωσε με πολύ χαρά ο καλός μου όμως!! Ο φιλαράκος του μόνο που δεν έκλαψε!!!

                   Μόλις γύρισα από την πρωινή βόλτα με το σκυλάκι μου. Ένας ήλιος που λάμπει, μια θάλασσα λάδι και στα αλμυρίκια ακόμη υπήρχαν οι σταγόνες από την πρωινή υγρασία. Τράβηξα μια φωτογραφία με το κινητό μου για να μοιραστώ μαζί σας την στιγμή.


                                   

                             Χρόνια πολλά σε εσάς που γιορτάζετε σήμερα. Χρόνια Πολλά στους ναυτικούς μας και πάντα να έχουν καλές θάλασσες όπως είναι στην φωτογραφία. Έμειναν 19 μέρες, έμειναν 19 καλές (και όχι μόνο ) πράξεις.  Καλημέρα :))))))


5 σχόλια:

  1. Τι ωραία ανάρτηση! Πάντα συγκινούμαι με τους μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους...
    Καλημέρα lolipop family

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσια μου λέτε πως υπάρχει πρόβλημα με τα σχόλιά σας. Σε μένα δεν έρχεται τίποτα. Τι κάνω άραγε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο θα φοβήθηκε ο παππούς! Αλλά και πόσο θα χάρηκε ταυτόχρονα! Μου αρέσει να βοηθάω ηλικιωμένους στο δρόμο! Μόνο στο λεωφορείο ορισμένοι τα πέρνουν στο κρανίο και το παρακάνουν! Χαχα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιωτάκι μου σήμερα με τον παπούλη μας ελιωσες. Μπορώ να φανταστώ την επιφυλακτικότητά του διότι πολλοι απατέωνες την πέφτουν σε γεροντακια με ψεμματα και κολπα και τους κλέβουν μεγαλα ποσά. Η πεθερά μου πολλές φορές την εχει γλυτώσει επειδη ειναι καπάτσα:)
    Ο συγκεκριμενος γερακος αντικρυσε το γλυκο και ζεστο σου βλεμμα, θα ενιωσε αμεσως ασφάλεια και ετσι μπηκε στο αμάξι σου. Πολλά πολλά μπράβο για την τοσο απλή, αλλά τόσο τρυφερή πράξη σου.
    Πολλά μπράβο σε όλα τα αναγνωστάκια σου επισης που εχουν γίνει κοινωνοί του Ημερολογίου Αγάπης σου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενώ φαίνονται μερικές φορές τόσο απλά τα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε, στην πράξη οι περισσότεροι φρενάρουμε. Έχεις γενναία ψυχή και πάνω από όλα οι πράξεις σου αυτές, εκτός από το ουσιαστικό αντίκρισμα στους παραλήπτες, έχουν τον παραδειγματισμό που κάθε γονιός οφείλει να παρέχει στα παιδιά του. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή