Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Xmas Love Calendar Day 5

 Το δεντρόσπιτο                    
   

                                  Η σημερινή μας καλή πράξη είναι πολύ φορτισμένη συναισθηματικά. Ας τα πάρουμε  όμως από την αρχή. Τα παιδιά έχουν έναν φίλο που έπασχε από κάποιο πολύ σοβαρό νεοπλασματικό νόσημα. Δεν πρόκειται να μπω σε παραπάνω λεπτομέρειες για πολλούς και διάφορους λόγους. Όταν ήταν μέσα στο νοσοκομείο, είχε στείλει ένα γράμμα στο "make a wish " και είχε ζητήσει ένα δεντρόσπιτο στο δωμάτιό του.

                          Είναι συγκινητικό το οτι τελικά ανταποκρίθηκαν θετικά και αποφάσισαν να κάνουν άλλο ένα παιδί ευτυχισμένο. Ο ίδιος δεν ήξερε για το τι γινόταν τόσον καιρό , αφού η πόρτα ήταν πάντα κλειδωμένη λέγοντάς του οτι πρέπει να βαφτεί το δωμάτιό του. Χθες λοιπόν είχαμε τα αποκαλυπτήρια και διοργανώθηκε ένα μικρό παρτάκι έκπληξη για να το γιορτάσουμε.Του έδεσαν τα μάτια, τον πήγαν στο δωμάτιο και μετρώντας όλοι οι φίλοι του αντίστροφα, εγινε η αποκάλυψη !!!!

                              Στα παιδάκια μας δεν έφτανε μόνο αυτό.Το να πάμε μόνο σαν επισκέπτες.  Ήθελαν να του κάνουμε και εμείς κάτι. Άνοιξαν λοιπόν τους κουμπαράδες τους και μέτρησαν τα λιγοστά ευρώ που είχαν μαζέψει και αποφάσισαν να του πάρουν ένα δώρο. Του αγοράσαμε λοιπόν ένα φοβερό εργαστήρι με δεινόσαυρους και τους περίσσευαν λίγα χρήματα ακόμα. "Μαμά να πάρω και μια κάρτα;" με ρώτησε ο μεγάλος. Βέβαια του λέω, πήγαινε διάλεξε μία. Κοιτάξτε ποια κάρτα διάλεξαν μαζί με το αδελφό του ....


                             Μου την έφεραν τρέχοντας στο ταμείο με ματάκια που έλαμπαν από χαρά ! Δεν  είχα τι να πω ! Δεν θα μπορούσαν να διαλέξουν καλύτερη ευχή, καλύτερη κάρτα. Όμως δεν σταμάτησαν στο δώρο αυτό. Ήθελαν να φτιάξουν στον φίλο τους και τα αγαπημένα του hot dog που είδανε πόσο του άρεσαν πριν λίγες μέρες στην γιορτή του δέντρου . Το μόνο που έκανα ήταν να φτιάξω την ζύμη. Με τα υπόλοιπα ασχολήθηκαν τα αγοράκια μου.
                           Έγινε μια κουζίνα χάλια όμως χαλάλι τους. Τα κοιτούσα και σκεφτόμουν ότι τελικά πιάνουν τόπο οι προσπάθειες. Μεγαλώνουμε δυο πολύ καλά παιδιά ! ΄Ενιωθα περήφανη , ένιωθα ευτυχία......

                             Το δωμάτιο έγινε καταπληκτικό ! Το παιδί πήρε μεγάλη χαρά! Οι γονείς του το έβλεπαν να χαμογελάει και έλαμπαν κι αυτοί. Να είναι πάντα καλά από εδώ και μπρος και ζουν μόνο στιγμές σαν την σημερινή! Τέρμα οι στενοχώριες! Τι σπουδαίο έργο κάνουν αυτές οι οργανώσεις ρε παιδιά. Μπράβο πραγματικά !


                           Όταν γυρίσαμε ήταν περίπου 22:00 το βράδυ, είχε τρομερή παγωνιά, ήμουν πολύ κουρασμένη και σκεφτόμουν ότι έπρεπε να βγάλω τον σκύλο βόλτα μιας και ο άντρας μου έλειπε εκτός. Ετοίμασα τα παιδιά για ύπνο και μισή ώρα αργότερα βγήκα. Σκύλος όμως πουθενά. Ο γείτονας σκέφτηκε ότι ήμουν μόνη μου και μου είχε πάει τον σκύλο βόλτα μαζί με τον δικό του! Αχ Κωστή μου σ' ευχαριστώ !!!! Τότε θυμήθηκα αυτό που λέω πάντα στα παιδιά μου : " όταν δίνεις καλό , θα σου το ανταποδώσει η ζωή σε ανύποπτο χρόνο "
                    Α! και κάτι ακόμα. Παρακολουθώ μια αγαπημένη μου σειρά στην tv και την έπαιζε την ώρα που λείπαμε. Την ώρα που φιλούσα τα αγόρια μου για καληνύχτα, μου λέει ο μεγάλος : Μαμάκα σου έχω μια έκπληξη. Τώρα που θα κοιμηθούμε πήγαινε να δεις την σειρά που βλέπεις. Στην έχω γράψει για να χαρείς " Πείτε με κουκουβάγια, πείτε με ότι θέλετε αλλά έχω τα καλύτερα παιδιά στον κόσμο! Τα καλύτερα !
                    Όμως έχω και τους καλύτερους αναγνώστες εκεί έξω. Διαβάστε τι μου έστειλε μια φίλη που επιθυμεί να κρατήσει την ανωνυμία της :

Σήμερα πήγα την κόρη μιας φτωχής γειτόνισσας στον παιδοπνευμολογο στο Μαρούσι. Έχω αναλάβει εγώ τα έξοδα του γιατρού της μικρής και το πήγαινε-ελα Πειραιά-Μαρούσι . Η μικρή είχε άσθμα, πάθαινε κρίσεις, δεν είχαν καταλάβει τίποτα. Αγράμματοι οι γονείς, φτωχοί. Έψαξα στο ίντερνετ και διάβασα σε φόρουμ για ένα φοβερό παιδοπνευμολογο στο Μαρούσι, Χάρης Κατσαρδής λέγεται. Δεν παίρνει αμοιβή. Αφήνεις ότι θέλεις 10 ευρώ, 20 ευρώ, 50 ότι θες κλπ. Εκτός από φοβερός γιατρός, είναι και καταπληκτικός άνθρωπος. Γιατρεψε τη Ζωή και την παρακολουθεί εδώ και 1,5 χρόνο. Στο ιατρείο του γίνεται χαμός από παιδιά από όλη την Ελλάδα που έρχονται να τον δουν. Αν ψάξεις θα διαβάσεις. Να τον ξέρεις και εσύ, αχρείαστος να είναι.
Σήμερα είχε παιδάκια από Κρήτη, Πύλο, Λαμία.


                      Αυτό ήταν για σήμερα. Μια μέρα που δεν θα σβηστεί ποτέ απ το μυαλό μου τελείωσε με πολλές καλές πράξεις. Έμειναν 20 μέρες. To be continued.......

                                                        Καλημέρα lolipops :)))
                     


4 σχόλια:

  1. Με συγκίνησε το make a wish, με συγκίνησαν και τα παιδιά σου! Τι κάρτα ήταν αυτή που επέλεξαν! Μπράβο τους! Μπράβο και σε σένα που τους δείχνεις τον δρόμο να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι! Και μπράβο και σε όσους συμμετέχουν σε αυτο! Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει σήμερα ανατρίχιασα λέμε. Τι αντράκια έχεις μεγαλώσει καλέ!! Κρίμα που "καπαρώθηκε" η κόρη μου να γινόμασταν συμπεθέρες....ποτέ δεν ξέρεις ομως:)
    Εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου το φιλαράκι τους να γίνει καλά και να τηρήσει το μήνυμα της κάρτας που του δώρισαν τα παιδάκια σου.
    Όσο για το make a wish, πραγματικά όσοι εργάζονται ή βοηθάνε εθελοντικά, είναι υπέροχοι άνθρωποι και κάνουν τα πάντα για να πραγματοποιήσουν ακόμα και τις πιο τρελές επιθυμίες των παιδιών. Πρόσφατα στην Αμερική, μια ολόκληρη πόλη συμμετείχε μαζί με τον κινηματογραφικό Batman για να κανουν πραγματικότητα το ονειρο ενος αρρωστου παιδιού. Διαβασε εδω http://www.theguardian.com/world/2013/nov/15/batkid-san-francisco-charity-make-wish
    Γιωτάκι χαίρομαι τόσο που όλοι εμεις οι αναγνώστες σου εχουμε πάρει ζεστά όλο αυτό με το ημερολόγιο και πιστευω απόλυτα πως ολοι καθημερινά προσπαθούμε να κανουμε μικρές ή και μεγάλες πράξεις αγάπης, εμπνευσμένοι από την ιδέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενταξει μας συγκινησες απολυτα
    1000000 μπραβο και σε σενα και στα παιδακια σου και στο makeawish και στην αναγνωστρια! η ιδεα σου αυτη ειναι ανεπαναληπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο στο make a wish που πραγματοποιησε την ευχη του παιδιουκ του εδωσε τοση χαρα! Μπραβο κ στα παιδακια σου που τους εχεις μαθει να δινουν (οχι μονο να παιρνουν). Κ ενα μπραβο σ´ολους τοθς ανθρωπους εκει εξω που βοηθανε τους διπλανους τους χωρις κανενα οφελος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή