Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Xmas Love Calendar Day 24

       
      Forgive to forget .....

                                      Βρισκόμαστε λίγες ώρες πριν τα Χριστούγεννα. Λίγες ώρες πριν την μεγάλη γιορτή της αγάπης . Σήμερα το  Ημερολόγιο Της Αγάπης  ολοκληρώνει τον σκοπό του και γράφω την τελευταία καλή μας πράξη . Δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουν οι καλές πράξεις αλλά θα σταματήσω  να τις καταγράφω σε μορφή ημερολογίου.

                       Όπως συμβαίνει σε όλους έτσι και σε μένα έχει συμβεί να απογοητευτώ και να πληγωθώ από κάποιους ανθρώπους που είχα βοηθήσει και τους είχα τοποθετήσει πολύ βαθιά στην καρδιά μου. Δυστυχώς τα πράγματα ήρθαν έτσι και για να προστατεύσω την ψυχή μου αναγκάστηκα να τους βγάλω από την ζωή μου.......



 Φέτος πήρα μια μεγάλη και δύσκολη απόφαση. Αποφάσισα να τους στείλω ένα γλυκό μήνυμα και να τηλεφωνήσω από αληθινό ενδιαφέρον δίνοντας  "τόπο στην οργή ". Δεν ήθελα αυτές οι γιορτές να με βρουν με εγωισμό και διχόνοια με κανέναν. Συγχώρεσα όποιον με πλήγωσε και προχωράω. Δεν ξέρω αν θα ξαναέχουν την ίδια θέση στην καρδιά μου αλλά θέλω να ξέρουν ότι θα έχουν ένα χώρο πάντα στην ζωή μου. Άλλωστε ήταν πάντα μέρος της ζωής μου. Τους συγχωρώ προσπαθώντας να ξεχάσω ότι έγινε. Δεν σβήνονται όλα. Θα προσπαθήσω πάρα πολύ όμως γιατί ξέρω πως όλοι οι άνθρωποι κάνουμε λάθη  .Θα είμαι πάντα εκεί σε ότι σοβαρό με χρειαστούν και να ξέρουν ότι δεν τους κρατώ καμιά απολύτως κακία.
                                             

              Βέβαια υπάρχουν και 2 περιπτώσεις που στο παρελθόν είχαν τις ευκαιρίες τους αλλά όταν γύρισαν έκαναν περισσότερο κακό. Εκεί δεν μπήκα καν στον κόπο.....

               Ήδη νιώθω ελαφρύτερη. Ένα μεγάλο βάρος από μέσα μου έχει ήδη φύγει. Μπορώ να γιορτάσω τα Χριστούγεννα πλημμυρισμένη από αγάπη. Δεν θέλω να με βαραίνει μέσα μου τίποτα και γεμάτη αγάπη προχωράω μπροστά .....


                   Η τελευταία πράξη ήταν η δυσκολότερη για μένα. Ήταν όμως αυτή που με έκανε να νιώθω τώρα τόσο ήρεμη κι ευτυχισμένη .....

                Αύριο τηλεφωνήστε και δώστε τις ευχές σας σ΄ αυτούς που είχατε χαθεί για μια παρεξήγηση. Δώστε τόπο στην οργή και συγχωρείστε. Είναι δύσκολο, το ξέρω, μα ταυτόχρονα είναι και ένα υπέροχο συναίσθημα !

                                Χρόνια Πολλά και ονειρεμένα αγαπημένα μου  lolipops            
                           Εύχομαι να περάσετε τα ομορφότερα Χριστούγεννα της ζωής σας :)))

                                                        Γιώτα
                                              ( yiotamar@gmail.com )

                                                     

5 σχόλια:

  1. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Γιώτα. Πήρες μια μεγάλη απόφαση και σε συγχαίρω γιαυτό. Είναι όντως πολύ δύσκολο να συγχωρείς και να κάνεις το πρώτο βήμα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά με υγεία και πολλή πολλή αγάπη στην καρδιά σου γλυκιά μας lolipop... Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι γιορτινό που θ' αρέσει στα μικρά και μεγάλα παιδάκια!

    http://www.youtube.com/watch?v=vzyDdzeeq68

    ΑΦιλάκια γιορτινά και πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Γιώτα μου καο εγώ αυτή φύλαξα για το τελος. Θα ανεβάσω και εγώ την ανάρτηση μου τις επόμενες μέρες. Μπράβο σου είναι η δυσκολότερη πράξη αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλα χριστουγεννα με υγεια και αγαπη Γιωτα μου!!! πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή