Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Xmas Love Calendar Day 18

     Το τοστάκι...               


                     Όταν σκέφτηκα αυθόρμητα να τηρώ το ημερολόγιο αυτό σε καθημερινή βάση ήμουν τόσο πολύ ενθουσιασμένη με την ιδέα που δεν μου πέρασε απ' το μυαλό πόσο πολύ θα πιεζόμουν ώστε να καταφέρω να γράφω κάθε μέρα αναρτήσεις. Δεν βοήθησε καθόλου και το γεγονός ότι όλον αυτόν τον καιρό ήμουν ολομόναχη μιας και ο άντρας μου έλειψε σε δυο επαγγελματικά ταξίδια και έλειψε περίπου 3 εβδομάδες,  Ένα σπίτι , 2 πολύ ζωηρά παιδάκια, ένα λαμπραντόρ,  χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, υποχρεώσεις που τρέχουν μπροστά σε ένα ταξίδι που έρχεται......Ουφ ευτυχώς ήρθε σήμερα το πρωί και ελπίζω να μπούμε σε μια σειρά μέχρι το Σάββατο που θα ταξιδέψουμε γιατί ομολογώ πως είμαι αρκετά κουρασμένη...



                        Ο Μάριος στο σχολείο δεν ψωνίζει ποτέ από το κυλικείο επειδή γίνεται χαμός από τα πολλά παιδάκια και μετά δεν προλαβαίνει να φάει. Πάντα όμως σ' ένα τσεπάκι στο μπουφάν του έχει μερικά χρήματα, σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι. Χθες ένας φίλος του την ώρα που έτρωγε, του έπεσε κάτω το τοστάκι του και άρχισε να κλαίει. Τότε τι έκανε λέτε ο δικός μου; Έβγαλε από την τσέπη του τα χρήματα και πήγε και του αγόρασε ένα τοστάκι από το κυλικείο. Μου το περιέγραφε όταν με είδε και μου ζητούσε να μην τον μαλώσω γιατί έτσι κι αλλιώς έκανε μια καλή πράξη.....



                         Μα πως να τον μαλώσω που εγώ ήθελα να κλάψω, όχι να του φωνάξω. Δεν περίμενα ποτέ να μπουν τα παιδιά τόσο γρήγορα στο νόημα αυτού του Ημερολογίου. Ειδικά ο μεγάλος ...

                        Αυτή λοιπόν ήταν η 18η μέρα του ημερολογίου και ήταν η μέρα που μου έδωσε κουράγιο για να συνεχίσω να το τηρώ . Βλέποντας να κάνουν τα παιδιά μου τόσο όμορφες πράξεις μόνο δύναμη μπορώ να παιρνω και να νιώθω περήφανη !

                      Θα κλείσω την ανάρτηση με μια φωτογραφία από ένα φιλανθρωπικό event που γίνεται φέτος για 3η χρονιά με πολύ μεγάλη επιτυχία εδώ στα Χανιά. Το Santa Run . Φέτος ο στόχος είναι να φτάσουν στου 3000 Αη Βασίληδες. Τι λέτε θα τα καταφέρουν;





                                             Έμειναν 7 ημέρες μόνο..... Καλή σας μέρα :)

                                                                 Γιώτα
                                                      ( yiotamar@gmail.com )

                                          
                                          

5 σχόλια:

  1. Μπράβο στο αγόρι .... Εύχομαι να περάσετε πολύ πολύ καλά κι εσύ να καταφέρεις να ξεκουραστείς απολαμβάνοντας τα χάδια των αντρών σου....
    Υ.Γ. : το εύχομαι για τους Άι - Βασίληδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο του και μπράβο και σε σένα Γιωτούλα!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο!!! Μπράβο σας καλές γιορτές να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καιρό έχουμε να τα πούμε, Γιώτα μου!
    Καλώς τον δέχτηκες τον άνδρα σου, ξέρω πόσο δύσκολο είναι όταν είσαι μόνη να κουμαντάρεις τον μικρό σου κόσμο και το blogging!...
    Nα χαίρεσαι και τον γιο σου, θα διαπιστώσεις καθώς αυτός θα μεγαλώνει, πως το μήλο πάντα κάτω απ΄ τη μηλιά θα πέφτει...
    ΑΦιλάκια, καλές γιορτές χαρούμενες, καλό σας ταξίδι και να περάσετε όμορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συγκινεί αυτό το αγόρι σου! Φτάνει να έχει όρια να του πεις και να μην το εκμεταλλεύονται!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή