Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Xmas Love Calendar Day 17

Όλοι οι καλοί χωράνε ....


                     Λίγα χλμ. έξω από τα Χανιά , είναι το Πολυτεχνείο και λίγα χλμ. μετά είναι μια μεγάλη κατηφόρα που καταλήγει στον οικισμό που μένουμε. Ο οικισμός στον οποίο μένουμε είναι αρκετά ερημικός και το χειρότερο είναι ότι δεν έχει συγκοινωνία παρά δύο μόνο φορές την μέρα . Το πρωί και το βράδυ. Παρόλο που είναι πανέμορφα, αυτό είναι ένα τεράστιο μειονέκτημα ειδικά για τους φοιτητές που μένουν στην περιοχή. Αναγκάζονται να ανεβαίνουν τα πρωινά για 25λεπτά τουλάχιστον στην κοφτή ανηφόρα. Μιλάω πάντα γι αυτούς που δεν έχουν αυτοκίνητο.

via a-sports.gr
                       Κάθε φορά λοιπόν που περνάω συναντώ και κάποιους φουκαράδες που κάνουν  ώτο-στοπ . Δεν σταματώ πάντα γιατί συνήθως βιάζομαι. Με έχουν βρίσει πάρα πολλές φορές και με το δίκιο τους.

via www.world-insights.com
                         Χθες νωρίς το απόγευμα,  συνάντησα πάλι μια παρέα, κορίτσια και αγόρια. Σαν την παραπάνω φωτογραφία αλλά χωρίς την κιθάρα και τις βαλίτσες. Φυσούσε είχε κρύο και είχε ψιλόβροχο. Ήμουν με το smartακι μου. Για την ακρίβεια το smart for 2.  Αυτοί ήταν 4 άτομα και μαζί με εμένα 5 και όμως μου έκαναν ωτο στοπ. Σταματάω και τους λέω για πλάκα " Μπείτε ". Μου λέει μια κοπελιά : " όλοι" ; " Έλα μωρέ " της λέω, "όλοι οι καλοί χωράνε ". Κάθισαν οι δύο αγκαλιά μπροστά στην μία θέση και οι άλλοι δύο στο πορτ μπαγκαζ. Μεγάλη πλάκα. Κάναμε 5 λεπτά να βολευτούμε. Χωρέσαμε όμως. Όταν τους κατέβαζα και μας κοιτούσε ο κόσμος, γελούσαν κι αυτοί .  "Πως τους χώρεσες αυτούς τους μαντράχαλους εδώ μέσα βρε ; " μου λέει ένας περαστικός.  " " ΄Ολοι οι καλοί χωράμε "του λέει ο (μαντράχαλος ).

υπάρχουν και χειρότερα...

                         Πόσο γέλασα μαζί τους. Το τι πλάκα είχαν, το τι ατάκες έλεγαν....Μου μετέδωσαν όλη την καλή τους ενέργεια. Ρε παιδιά να είστε καλά . Μου φτιάξατε την μέρα !!! Την εβδομάδα μην σας πω !!! Ελπίζω μόνο μην με διαβάζει κανένας από την τροχαία, γιατί αν με διαβάζει..... ( xo xo xo Merry Christmas !!!! )

                         Έτσι όμορφα ξεκίνησε η εβδομάδα μου. Με μια τρέλα και πολύ γέλιο. Είμαστε στην τελική ευθεία . Μόνο 8 μέρες έμειναν.  
                                          
                                        Καλή σας μέρα αγαπημένα μου lolipops :)))
                                             
                                                   Χρόνια Πολλά Διονύση και Διονυσία

                                                                     Γιώτα
                                                                   ( yiotamar@gmail,com )


2 σχόλια:

  1. Φαντάζομαι την εικόνα ένα smartακι τίγκα κι εχω πεθανει στα γελια! Μα πως χωρεσατε???
    Παντως μπραβο που σταματησες κ τους πηρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έκανες βρε άτομο!!!! Γέλασα πολύ με την εικόνα που σχημάτισα στο μυαλό μου! Ολοι αυτοί μεσα σε ενα smartάκι:)))
    Και είδες τελικά που σε μετέδωσαν την τρέλα και τη θετική αύρα της γενιάς τους;;; Όχι ότι σου έλειπε δλδ!! Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή