Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Xmas Love Calendar Day 13

ΓΙΝΕ ΕΣΥ Η ΑΛΛΑΓΗ


                              Αυτές τις γιορτές, έχω την εντύπωση ότι κάτι επιτέλους σαν να έχει αλλάξει. Σαν να άρχισε ξαφνικά να μυρίζει αγάπη και συμπόνοια στην ατμόσφαιρα. Σαν να μπουχτίσαμε όλοι με τους εαυτούς μας και τον εγωισμό μας. Γεμίσαμε όλοι ενοχές για την ζωή μας που έτυχε να είναι πιο προνομιούχα από άλλων ανθρώπων. Αρχίσαμε να νιώθουμε ντροπή επειδή εμείς έχουμε ζεστό σπίτι και ένα και δύο πιάτα φαγητό στο σπίτι. Τα αυτονόητα δηλαδή για να μπορούμε να  ξεχωρίζουμε σαν άνθρωποι από τα ζώα. Δυστυχώς έτσι μας κατάντησε το σύστημα. Να νιώθουμε άσχημα για την δική του αποτυχία. Δυστυχώς σ' αυτή την χώρα πάντα όμως περιμέναμε να αλλάξει κάτι στο σύστημα χωρίς να κάνουμε κάτι εμείς. Πιστεύουμε πάντα πως δεν έχουμε δύναμη πως είμαστε τόσο μικροί κι όμως.........

γίνε εσύ η αλλαγή που θες να δεις στον κόσμο


                             Προσωπικά ακριβώς έτσι ένιωθα κι εγώ όταν ξεκίνησα το Ημερολόγιο Της Αγάπης.
Ενοχές για το ζεστό μας σπίτι, για το γεμάτο ψυγείο μας, για την ασφάλεια και την σιγουριά που βλέπω στα μάτια των παιδιών μου και για την ίδια μου την ευτυχία. Δεν είχα σκοπό να το παίξω καλή ούτε τίποτα άλλο. Απλά  ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ! Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να κοιμάμαι πιο ήσυχα τα βράδια κάνοντας τόσο μικρά κι ασήμαντα πράγματα που θα γεμίζουν την ψυχή μου και θα απαλύνουν τις τύψεις μου. Σκέφτηκα πόσο όμορφα θα ήταν όλα αν γινόμασταν πολλοί αυτοί που θα ακολουθούσαμε αυτό το παράδειγμα. Να γέμιζε το internet με post  αγάπης που θα μας έκαναν να νιώθουμε  ότι ακόμη υπάρχει ελπίδα. Είστε πολλοί αυτοί που στηρίζετε την προσπάθεια αυτή και τηρείτε το ημερολόγιο κάθε μέρα στέλνοντάς μου προσωπικά μηνύματα που όμως με ικετεύτε να μην δημοσιοποιήσω. Είστε και κάποιοι άλλοι που μπαίνετε στον κόπο και μου γράφετε έστω κι ένα μικρό σχόλιο μόνο και μόνο για να με ενθαρρύνετε σε αυτό που κάνω γιατί μην νομίζετε, ντρέπομαι κι εγώ που τα δημοσιεύω όλα αυτά που κάνουμε. Όμως ήθελα να δείξω πως υπάρχει τρόπος. Νιώθω την ανάγκη να ζητήσω ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  και ιδιαίτερα από τους Μικρούς Μεγάλους που είδαν θετικά αυτήν την κίνηση μας και αναδημοσιεύουν τα post μου.

Νίκος Καζαντζάκης

            Χθες λοιπόν συγκεντρώσαμε μαζί με τα παιδιά διάφορα πράγματα, όπως ρούχα, παιχνίδια και τρόφιμα για να τα δώσουμε σε συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη. Ήταν συγκινητικό το πως έβαζαν στις σακούλες τα πράγματα και πόσο έχουν μπει για τα καλά στο νόημα. Δεν τράβηξα φωτογραφίες γιατί δεν ήθελα να χάσω την μαγεία της στιγμής . Έτσι φτάσαμε αισίως στην 13η μέρα του Χριστουγεννιάτικου ημερολογίου μας.



Υπάρχουν τόσοι πολλοί σύλλογοι που δέχονται τέτοιες προσφορές. Χθες διάβαζα το υπέροχο post της Γιολίνας για το ΔέΜΑ. Μια υπέροχη πρωτοβουλία. Αξίζει να την δείτε.

 Αν έστω και ένα παιδί σε κάποια άκρη του κόσμου πεθαίνει από την πείνα ή από τον πόλεμο, τότε ο πολιτισμός μας έχει αποτύχει οικτρά»
Ν. Καζαντζάκης



                         Έρχονται Χριστούγεννα σε 12 μέρες. Σκορπίστε την αγάπη σας να απλωθεί παντού !
                                                            Καλημέρα σε όλους

                                                     Γιώτα (yiotamar@gmail.com)

                            

4 σχόλια:

  1. σ'ευχαριστώ πολύ για το share, καλές γιορτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι σίγουρη πως η πρωτοβουλία σου έχει βρει πολλούς υποστηρικτές!!!
    Είναι φοβερό γιατρικό στην ψυχή να προσφέρεις καλό χωρίς αντάλλαγμα.

    Πάω να δω και της Γιολίνας το Δεμα.
    Φιλάκια Γιωτάκι μου καλό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιωτάκι μου...είσαι η αλλαγή σου! Η αλλαγή του κόσμου σου! Καλό κουράγιο...καλή συνέχεια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή