Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Xmas Love Calendar Day 11

Σε μια ουρά

                         Όταν ήμουν έγκυος στο μικρό μου αγόρι, είχα διαπιστώσει πόσο αγενής είμαστε σαν λαός. Θυμάμαι να προσπαθώ να περάσω έναν κεντρικό δρόμο με καταρρακτώδη βροχή και εγώ να μην έχω ομπρέλα. Να με χτυπάει η παγωμένη βροχή Δεκέμβρη μήνα και να μην σταματάει ούτε ένας οδηγός για να περάσω. Να έχω γίνει μούσκεμα, να με βλέπουν αλλά να είμαι τελικά αόρατη. Μέχρι που για να περάσω, αναγκάστηκα να περάσω χτυπώντας τα καπό των αυτοκινήτων για να μην με πατήσουν. Αξέχαστη εμπειρία ! Άλλη μια φορά στο Ι.Κ.Α. θυμάμαι την διευθύντρια να με αντιμετωπίζει με μεγάλη αναισθησία, να με στέλνει πάνω κάτω στα γραφεία για υπογραφές και μετά να καπνίζει μέσα στα μούτρα μου. Άλλη μια υπέροχη εμπειρία και είναι κι άλλες παρόμοιες.....

                           Από τότε μου "έμεινε τραύμα" και όποτε βλέπω έγκυο με πιάνουν οι ευαισθησίες μου και προσπαθώ να την εξυπηρετήσω. Χθες το μεσημέρι λοιπόν, αφού σχόλασε το μικρό μου, πήγαμε να βγάλουμε χρήματα από την τράπεζα. Για κάποιο λόγο, τα περισσότερα A.T. M. δεν έβγαζαν χρήματα εκείνη την ώρα. Αναγκάστηκα να οδηγήσω μέχρι το κέντρο που επιτέλους βρήκα ένα μηχάνημα που λειτουργούσε. Η ουρά ήταν παρόμοια με αυτή της φωτογραφίας παρακάτω ...


                      Το μηχάνημα για κάποιον λόγο ήταν πολύ αργό και όσο περνούσε η ώρα, το κρύο  γινόταν και πιο αισθητό. Ο μικρός είχε αρχίσει να δυσανασχετεί, τη μια ήθελε τσίσα, την άλλη πεινούσε , την άλλη κρύωνε. Είχαν περάσει περίπου 10 λεπτά αναμονής όταν επιτέλους έφτανε η σειρά μου. Ήταν μπροστά μου 2 άτομα και μετά εγώ. Σ' αυτό το σημείο θέλω να πω, πως κανένας, μα κανένας δεν προσφέρθηκε να μου παραχωρήσει την θέση του που έβλεπε πόσο πολύ με ταλαιπωρούσε ο μικρός, ειδικά όταν κανά δυο φορές πετάχτηκε στον δρόμο. Κάποια στιγμή κοιτάζω πίσω μου και βλέπω μια κοπέλα σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Μου βγαίνει στην επιφάνεια το "τραύμα " που έλεγα και της λέω να περάσει μπροστά. Η κοπέλα να αρνείται στην αρχή ευγενικά και εγώ να επιμένω. Τελικά δέχτηκε με πολύ φόβο για το τι θα ακούσει. Δεν τ'ακουσε όμως αυτή. Τα άκουσα εγώ που "τόλμησα" να κάνω αυτό το κακό πράγμα. Το χειρότερο στην υπόθεση ήταν ότι μου έκαναν παρατήρηση γυναίκες. Μου έλεγαν : " τώρα θα πρεπει να πας πίσω (στη σειρά της εγκύου)  και εμείς είμαστε άρρωστοι και περιμένουμε και άλλα τέτοια όμορφα. Μου βγήκε και εμένα το σαρακατσάνικο και όχι μόνο δεν πήγα πίσω αλλά συνέχισα κανονικά στη σειρά μου. Φεύγοντας και αφού τις άκουγα να με σχολιάζουν σαν να μην ήμουν εκεί, τους λέω: " λυπάμαι πάρα πολύ για εσάς που λέτε όλα αυτά και είστε γυναίκες. Λυπάμαι και ντρέπομαι. Καλό μεσημέρι " ....



            Γιατί τόση καφρίλα ρε παιδιά ;;;;; Τόση αναισθησία πια;;;;; Διαβάζω πως στην γειτονική Ιταλία στην πόλη του Corinaldo δημιουργήθηκαν εκατοντάδες ειδικές ΔΩΡΕΑΝ θέσεις parking για εγκύους και για μητέρες με καρότσια ώστε να μην ταλαιπωρούνται. Για του λόγου το αληθές δείτε εδώ .  
Το ίδιο έγινε και στην Νέα Υόρκη . Αναρωτιέμαι πόσα έτη φωτός πίσω είναι πια αυτή η χώρα;

                Με ένταση έγινε και η 11η καλή μας πράξη (που όμως για κάποιους είναι κακή ) .Σε 14 μέρες έχουμε Χριστούγεννα αλλά δυστυχώς δεν τους έχει αγγίξει όλους το πνέυμα των Χριστουγέννων....

                  Έπιασε κρύο. Πολύ κρύο. Τα τζάκια θα ανάψουν για τα καλά σήμερα. Για όσους δεν έχετε όμως τζάκι σας και ζηλεύετε πολύ, σας έχω μια καλή λύση δοκιμασμένη. Ειδικά σε μια μεγάλη οθόνη δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα κανονικό.


 Μάλιστα για την μέρα των Χριστουγέννων υπάρχει και αυτό το video μετά μουσικής. Διαλέγετε και παίρνετε....




                                  Όμορφα όλα αυτά αλλά σήμερα έχει παγωνιά και υπάρχουν κάποιοι που δεν ονειρεύονται white christmas......


                                               Ας βοηθήσουμε όπως μπορούμε .....



                               Παγωμένη καλημέρα σε όλους. Ας εκτιμήσουμε επιτέλους αυτά που έχουμε.....

                                                         Γιώτα 

                                            yiotamar@gmail.com

2 σχόλια:

  1. Και να φανταστείς ότι υπάρχει νόμος που δίνει προτεραίοτητα σε εγκύους, ηλικιωμένους και ανημπορούς! περιττό να σου πω ότι στην πρώτη μου εγκυμοσυνη δεν το γνώριζα, στην δεύτερη είχα τυπώσει το φεκ και το κουβάλαγα στην τσάντα μου! ιδίως σε δημόσιες υπηρεσίες ειναι υποχρεωμένοι να δώσουν προτεραιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ ετσι ειναι δυστυχως το ενιωσα κ στις 2 εγκυμοσυνες! Φυσικα υπηρχαν κ ανθρωποι που με βοηθησαν μου εδωσαν κ την σειρα τους αλλα μειονοτητα! Στο σουπερ μαρκετ ημουν στο ταμειο με την κοιλια στο στομα και μου εκλεψαν την σειρα οχι απλα δε με αφησαν να περασω. Ευτυχως ειδε η ταμιας τι εγινε κ της εβαλε τις φωνες. Εγω δε μιλησα γτ το ειχα συνηθισει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή