Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΠΡΑΞΗ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΡΑ 2η

                 Ο άντρας μου έχει μία θεία που του έχει σταθεί σαν δεύτερη μάνα όταν έχασε την μητέρα του. Είναι ένας πολύ καλός και δοτικός άνθρωπος αλλά δυστυχώς χωρίς δικά της παιδιά. Πριν λίγα χρόνια έχασε και τον άντρα της και έτσι ζει σε ένα διαμέρισμα μόνη στην Αθήνα. Δυστυχώς οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας είναι τόσο γρήγοροι, που πολλές φορές την ξεχνάμε και την παραμελούμε και τις περισσότερες φορές μας τηλεφωνεί αυτή και μας παραπονιέται και με το δίκιο της . Η αλήθεια είναι οτι οι δικές μας ώρες χαλάρωσης, δεν συνάδουν με τις δικές της και έτσι ο καιρός περνά χωρίς καμιά επαφή.

              Για την ευαισθησία μου στο θέμα της τρίτης ηλικίας σας έχω ξαναμιλήσει κι  εδώ. 
 Σήμερα καθώς καθόμασταν με τα παιδιά το απόγευμα και ακούγαμε τον δυνατό αέρα που λυσομανούσε έξω, μέσα στην θαλπωρή που νιώθαμε σε ένα σπίτι στολισμένο με παιδικές φωνούλες την σκέφτηκα. Σκέφτηκα πόσο άσχημα θα νιώθει για τις μέρες που έρχονται και ενώ εμείς μετράμε αντίστροφα με ημερολόγια για τα Χριστούγεννα σε εκείνη μόνο θλιψη και άγχος θα της προκαλούν. Δεν είναι οτι δεν έχει κανένα συγγενή. Ίσα ίσα, η ανηψιά της μένει ακριβώς από πάνω, αλλά να.... λίγο τα γηρατειά , λίγο που δεν έχει δικά της παιδιά και δεν ένιωσε ποτέ αυτό που νιώθαμε εμείς εκείνη την ώρα....Δεν ξέρω. Ένιωσα έναν οίκτο και ταυτόχρονα μια θλίψη για τις φριχτές στιγμές μοναξιάς που προσωπικά με τρομάζουν όσο και ο θάνατος. Χωρίς δεύτερη σκέψη, σήκωσα το τηλέφωνο και την πήρα.

     
                Πιάσαμε την κουβέντα και έτσι απλά της κράτησα λίγη τηλεφωνική συντροφιά. Χάρηκε πολύ που της τηλεφωνήσαμε. Αλλιώς σήκωσε το τηλέφωνο και αλλιώς το έκλεισε. Περισσότερο χάρηκε όταν της έδωσα και τον γιο μας να της μιλήσει . Ειδικά εκεί στην καληνύχτα που της είπε και ένα  " σ΄αγαπώ "...... Ανείπωτη η χαρά της



                  Πόση χαρά μου έδωσε η χαρά της. Πόσο εύκολο είναι με ένα απλό τηλεφώνημα να παίρνει για κάποιον νόημα η ζωή του ;  Ορκίστηκα οτι δεν θα το αφήσω να ξανασυμβεί.....

              Δεύτερη  μέρα καλών πράξεων και συνεχίζουμε. Μένουν άλλες 23 μέρες με 23 αγαθοεργίες . Περιμένω και τις δικές σας αντίστοιχες αναρτήσεις . Άντε ελάτε δεν θέλουμε μοναξιές στον Παράδεισο :)))

                                          Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους

3 σχόλια:

  1. Τα παιδιά σου είναι πολύ τυχερά που σε έχουν μαμά τους ! Μπράβο ! ΜΑΝΑ με όλη την σημασία της λέξης!!!!!!

    Ένας μεγάλος θαυμαστής σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι σκέφτομαι και εγώ συχνά κάποιες γιαγιάδες μου που ξεχνάω να τις πάρω τηλ και με τρώνε οι τύψεις... Αύριο κιόλας θα πάρω τηλ. την γιαγιούλα μου που έχω να της μιλήσω ένα μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρω πόση ευαοσθησία εχεις με την τρίτη ηλικία. Το εχω καταλάβει Γιωτάκι μου. Πραγματικά μας χρειάζονται. Φροντιδα, ενα χαδι, μια γλυκια καλημερα. Οτι μπορουμε. Με συγκινησες πολυ. Και η θεια ακομα θα εχει το χαμόγελο στα χείλη της!!!
    (Εχω συγκεντρώσει καλές πράξεις που καναμε και θα σου στείλω εμειλ μες τις μερες. Δεν εχω προλάβει ακομα γλυκουλα μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή