Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Ένα μυστικό.......

             Κατάγομαι από τα Χανιά αφού ο μπαμπάς μου γεννήθηκε εδώ αλλά μέχρι τα 20 χρόνια μου δεν είχα έρθει ποτέ  .Ήρθαμε πρώτη φορά τότε διακοπές και τα ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά. Θυμάμαι ότι λίγα λεπτά αφού είχαμε πατήσει το πόδι μας στο νησί , η πρώτη κουβέντα που είπα στον άντρα μου( τότε φίλο μου ) ήταν η εξής : " Εδώ, θέλω να ζήσω ".  Φαίνεται πως άνοιξαν οι ουρανοί και έτσι, λίγους μήνες αργότερα ήρθε η μετάθεση. Εδώ τελικά έζησα και ζω ακόμη και δέθηκα τόσο πολύ μ' αυτήν την υπέροχη πόλη . Ήμασταν δύο παιδιά τότε και καταλήξαμε οικογένεια με δύο παιδιά. Ένας από τους λόγους που ο αντρούλης μου με λέει μάγισσα είναι κι αυτός .

            Τα Χανιά οι περισσότεροι τα επισκέπτονται το καλοκαίρι  όμως θα σας πω ένα μυστικό. Δεν υπάρχει ωραιότερη εποχή από αυτή της άνοιξης σε αυτόν τον τόπο . Όλες οι αισθήσεις ξυπνούν ! Η γη μοσχομυρίζει από τα  βότανα και το χαμομήλι, απολαμβάνουμε το παλιό λιμάνι χωρίς την πολυκοσμία , ευχαριστιόμαστε τα ταβερνάκια και την πραγματική κρητική φιλοξενία και αγναντεύουμε τη θάλασσα με φόντο τα Λευκά Όρη καθώς υπάρχει η γλυκιά προσμονή του καλοκαιριού....Είναι μαγικά σας λέω. Απλά πάρτε μια γεύση....

                            Όλες οι αμυγδαλιές είναι φορτωμένες και πανέμορφες

                             Τα Λευκά όρη πάνω από το ενετικό λιμάνι σαν ζωγραφιά
                                        Άλλος  ένας πίνακας ζωγραφικής
                                     Τα γραφικά σοκάκια στην παλιά πόλη

     
                Πίνοντας τα καφεδάκια μας τα πρωινά του Σαββάτου και της Κυριακής  στον Ιστιοπλοϊκό, χαζεύοντας τους μικρούς μας ιστιοπλόους....

Ο Άγγελος ετοιμοπόλεμος
      
       Εχθές ανακαλύψαμε ένα υπέροχο βιολογικό ταβερνάκι μέσα σε ένα κτήμα με πορτοκαλιές....

  
         Ότι φάγαμε ήταν δικής τους  παραγωγής . Τα κρέατα και αυτά δικά τους και όλα ψημένα στον
ξυλόφουρνο. Οι  νοστιμιές τους το κάτι άλλο . Στο τέλος μας έφεραν σπιτική πορτοκαλόπιτα , ρακές και το καλύτερο ήταν ότι έψηνε τα καφεδάκια μας στη θράκα (κέρασμα και αυτά ).....


         Σήμερα βρέχει και μετά πάλι ήλιος και μετά ξαναβρέχει. Όταν συμβαίνει συνήθως αυτό, εμείς αντικρίζουμε αυτή την υπέροχη εικόνα......

https://www.facebook.com/ChaniaCreteByNikos

Ελπίζω να σας ταξίδεψα λιγάκι σαν τσαγκαροδευτέρα που είναι... Να έχετε μια καταπληκτική εβδομάδα φιλαράκια μου.


                                                  Φιλιά πολλά..


28 σχόλια:

  1. Καλημερα Γιωτα μου,
    να ξερεις οτι εισαι πολυ τυχερη που ζεις σε τοσο ανθρωπινο περιβαλλον και τα παιδακια σου μεγαλωνουν σε αρμονια με την φυση! για μενα αποτελει ονειρο ζωης το να παω καπου πιο ανθρωπινα...

    πολλες γλυκες καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε Αφού το έχεις όνειρο ζωής σου εύχομαι να το πραγματοποιήσεις. Πολλά φιλιά και σε σένα !

      Διαγραφή
  2. τι υπέροχο μέρος!
    μακάρι να καταφέρω κάποτε να το επισκεφθώ!...
    καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη οτι θα τα καταφέρεις. Καλή εβδομάδα και σε σένα ...

      Διαγραφή
  3. Τέλειο!! Και σκεφτόμαστε να κάνουμε κάποια εξόρμηση με τον μικρό στο τέλος Φλεβάρη...λες να το αποφασίσουμε για Κρήτη; αν και πέφτει λίγο μακριά από Αθήνα!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι. Μόνο 6 ώρες με το πλοίο ή μισή ωρίτσα με το αεροπλάνο. Άσε που ο καιρός βοηθάει πιο πολύ εδώ στα νότια. Σ'επεισα ;

      Διαγραφή
  4. Εχω έρθει αρκετές φορές.. είναι ο τόπος καταγωγής της μάνας μου και τώρα σπουδάζει η ανιψιά μου!
    Τα λατρεύω τα Χανιά!
    Ευτυχία είναι να μεγαλώνεις τα παιδάκια σου σε ανθρώπινο περιβάλλον!
    Θα το κανονίσω για Ανοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω τα Χανιά!! εκεί πήγα πρώτη φορά διακοπές με τις φίλες μου!! Υπέροχο το μέρος...Είσαι πολύ τυχερή που ζείτε εκεί!! πολλά φιλιά!! Και καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιδάκι μαζευτείτε ξανά και ελάτε. Πολλά φιλιά στον μικρό Νικόλα μας

      Διαγραφή
  6. Μακάρι να ήμουν εκεί... Τίποτε άλλο δεν μπορώ να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκούλα μου Γιωτούλα μου χαίρομαι τόσο που σε διαβάζω έτσι χαρούμενη και ευδιάθετη!!! Οι φωτογραφίες σου είναι φανταστικές! Τόσο ζωντανά τα χρώματα! Προβλέπω να στις ζητάνε από το Travel channel:)
    Πόσο τυχερή είσαι που ζεις στην ονειρεμένη αυτή πόλη, μες την θάλασσα και τους υπέροχους ανθρώπους. Να μην πω για τα παιδάκια σου που μεγαλώνουν μακριά από το καυσαέριο και την τρέλα της Αθήνας!!!
    Μαγισσα λοιπόν η Γιώτα μας!!! Κάτι ξέρει το αντράκι σου για να το λέει:)
    Να έχεις και εσύ μια ηλιόλουστη και χρωματιστή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μόνος λόγος που δεν μου αρέσουν τα Χανιά είναι ο αποκλεισμός μου από την Αθήνα και από τις όμορφες συναντήσεις σας.Φιλάκια κοριτσάκι μου......

      Διαγραφή
    2. Καλέ γι'αυτό σκας??? Αν δεν έρθεις εσύ Αθήνα, θα ναυλώσουμε ένα καράβι να κατέβουμε εμείς:)
      Μία Κρήτη, μια Θεσσαλονίκη να σας γνωρισουμε τις Κρητικοπούλες και τις Σαλονικιές!!! Η υπόλοιπη Ελλάδα θα περιμένει, σιγά σιγά!

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτικές φωτογραφίες, καταπληκτικός τόπος!! Πολύ χαίρομαι που το όνειρό σας έγινε πραγματικότητα! Να είστε πάντα καλα και ευτυχισμένοι με τα παιδάκια σας!!

    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαιρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου. Να είσαι κι εσύ καλά και να βγουν και τα δικά σου όνειρα αληθινά . Keep dreeming....Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Χωρίς να θέλω να σε κολακέψω, τα Χανιά είναι η πιο γραφική πόλη (από τις μεγάλες) της Κρήτης!! Εχω χρόνια να επισκεφτώ τον όμορφο τόπο σου, και πολύ θα ήθελα μια εκδρομούλα!!
    Φιλιά από την τσιμεντένια Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρεύω τα Χανιά! Έχω έρθει αρκετές φορές (νομίζω η πρώτη ήταν με το σχολείο) αλλά κάθε φορά ανακαλύπτω και μια καινούργια ομορφιά αυτού του τόπου! Είναι τόσο φιλόξενο μέρος, που κάθε φορά δεν θέλω να φύγω...
    Οι φωτογραφίες σου με κάνουν να αποζητώ εκδρομή...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι τυχερή που ζείς σενα τόσο όμορφο τόπο και ακομα περισσότερο που εγινε πραγματικότητα το όνειρό σου!!!να είστε ευτυχισμένοι και να χαίρεστε την οικογενεια σας!!!!τέλειες οι φωτογραφίες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γιωτουλα δεν εχω ερθει ποτε χανια, αλλα αποτι ακουω κι αποτι βλεπω πρεπει να ναι ονειρεμενα!
    περιττο να σου πω οτι ζηλεψα το βιολογικο ταβερνακι οσο τιποτα..αχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ και εγώ το ζήλεψα το βιολογικό ταβερνάκι, αν και έχω έρθει 4 φορές στα Χανιά για διακοπές, δεν το γνωρίζω, ποιό είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βιβή μου, Είναι σε ένα χωριό κοντά στις Βουκολιές αλλά αυτή την στιγμή δεν το θυμάμαι

      Διαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ για την απάντηση, τον Ιούνιο μάλλον θα ξανάρθω Κρήτη. Αν τύχει και ξαναπάς στο ταβερνάκι, γράψε μου το όνομα αν γίνεται, μου άρεσε η τοποθεσία, σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόιτα τι σου κάνει ένα καθάρισμα σε μια τσάντα. Βρήκα την κάρτα της ταβέρνας. Λοιπόν λέγεται : Ο Κήπος Της Φροσύνης Βουκολιές -Περιοχή Σκοτεινό και το τηλ είναι 6986601049 . Ελπίζω να σε βοήθησα και με το καλό να μας έρθεις ....

      Διαγραφή
  15. Τι πανέμορφες φώτο! Είδικά εκείνη του λιμανιού με φόντο τα βουνά! Θέλω πολύ να ρθω στην Κρήτη. Δεν έχω έρθει ποτέ!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιωτούλα τα ίδια μου λέω ο κουνιάδος σου, εγώ είμαι από την Κρήτη αυτός έχει πάθει έρωτα με την Κρήτη !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή