Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Το έργο δεν ξαναπαίζεται .....


        Ένας ακόμη χρόνος τελείωσε . Μία υπέροχη χρονιά γεμάτη στην κυριολεξία  . Μια χρονιά γεμάτη από στιγμές και τόσο πλούσια από αναμνήσεις.  Δεν πήγε καμία μέρα χαμένη και τις ζήσαμε όλες μία προς μία. Η ζωή δεν είναι πρόβα, είναι έργο που δεν ξαναπαίζεται και δεν σκοπεύουμε να χάσουμε ούτε μία σκηνή όσο θα έχουμε ο ένας τον άλλον . 'Οταν είμαστε όλοι μαζί έτσι αγαπημένοι , τίποτα δεν με τρομάζει και νιώθω πολύ δυνατή . Όλα μοιάζουν τόσο εύκολα αρκεί να είμαστε όλοι καλά !
 
        Ο Ιανουάριος στις πρώτες του μέρες μας βρήκε στο χωριουδάκι με τους γονείς μας. Κόψαμε την βασιλόπιτα και ανταλλάξαμε φιλιά. Λίγες μέρες μετά, στα Χανιά ανεβαίναμε στον Ομαλό με φίλους και παίζαμε χιονοπόλεμο. Μία εβδομάδα αργότερα , γιορτάζαμε τα γενέθλια του μπαμπά μας με μία τούρτα μπανόφι στολισμένη από τα παιδιά με αεροπλανάκια....


       Ήρθε και ο Φεβρουάριος και δεν θα χάναμε με τίποτα το φοβερό καρναβάλι στο Ρέθυμνο...

   
          Τον Μάρτη που μεγάλωσαν οι ημέρες  άρχισαν και οι βόλτες μας στο λιμάνι και φάγαμε το πρώτο παγωτό του 2012....


            Ο Απρίλιος είχε καλό καιρό, πολλά γενέθλια φίλων και υποδεχτήκαμε τον παππού μας με την γιαγιά μας και περάσαμε παρέα τις ημέρες του Πάσχα....


           Ο Μάιος ήταν υπέροχος μήνας. Πήγαμε με φίλους και γιορτάσαμε σένα πολύ γραφικό χωριό την Πρωτομαγιά  και φτιάξαμε τα στεφάνια μας. Λίγες μέρες αργότερα φυτεύαμε το μποστανάκι μας. Το καλύτερο γεγονός όμως του μήνα, ήταν όταν βραβεύτηκε ο Μάριος μας από το Ναυτικό Μουσείο Κρήτης και κυκλοφόρησαν γραμματόσημο με το όνομά του (κουκουβά - κουκουβά ).


                    Ο Ιούνιος ήταν άκρως καλοκαιρινός μήνας . Υπέροχες γεύσεις , πανέμορφη πανσέληνος και προς το τέλος του μήνα , καινούριο ανηψάκι, μετά τα γενέθλια του Μάριου και  μετά τα δικά μου . Επίσημα πια καλοκαίρι έκλεισαν τα σχολεία και εγώ πρωτοξεκίνησα το blog μου σαν δώρο για τα γενέθλιά μου..Δείτε εδώ την πρώτη μου ανάρτηση....


             Ο Ιούλιος ξεκίνησε με την γιορτή του μπαμπά και μια υπέροχη μέρα με φίλους στα Μάρμαρα. Δέκα μέρες μετά κάναμε ελεύθερο camping . Τα βράδια του Ιουλίου είδαμε αμέτρητες ταινίες στο αυτοσχέδιο θερινό μας σινεμά.....


                    Τον Αύγουστο φύγαμε για τις διακοπές μας . Λίγο Πήλιο , λίγο Σκιάθος και το τέλος του μήνα μας βρήκε στη λίμνη Πλαστήρα για το γάμο της Βάσως και του Βίκτωρα....

       
          Tον  Σεπτέμβριο τον καλωσορίσαμε στην λίμνη Πλαστήρα . Γυρίσαμε λίγο πριν αρχίσουν τα σχολεία . Ο καιρός ήταν υπέροχος και συνεχίζαμε τα μπανάκια μας. Εκείνο τον μήνα ανακαλύψαμε αυτήν την υπέροχη παραλία η οποία είναι μόλις 10 λεπτά από το σπίτι μας (Αχ βρε Κρήτη )....


      Ο Οκτώβριος ήταν ένας μήνας που τα είχε όλα . Είχε άρωμα Hollywood , έφτιαξα γλυκό σταφύλι, κάναμε τις τελευταίες μας βουτιές , θαυμάσαμε τον μπαμπά μας στην παρέλαση και προς το τέλος του μήνα μύρισε βροχή και κάναμε τις πρώτες φθινοπωρινές μας βόλτες ....


   Ο Νοέμβριος ήταν ένας μήνας χαράς και γιορτής . Λίγο η προετοιμασία της γιορτούλας των παιδιών , η μέρα της γιορτής , ο στολισμός του σπιτιού κάθε μέρα , η κουζίνα να μοσχομυρίζει , γιορτές , γενέθλια . Τα παιδάκια μας στόλισαν αυτό τον μήνα 3 δέντρα σε 3 διαφορετικές γιορτές.
            Μου άρεσαν πολύ τα πρωινά καφεδάκια που έπινα με την Κατερίνα την ώρα που τα παιδάκια μας ήταν στο σχολείο και οι στολισμένες βιτρίνες που χάζευα μετά στην πόλη ...


      Έφτασε και ο Δεκέμβριος ο τελευταίος μήνας αυτού του χρόνου . Τα παιδάκια μας έκαναν τις χριστουγεννιάτικες γιορτές στο σχολείο τους , κάναμε και τα γενέθλια του μικρού μας Άγγελου και μπήκαμε για άλλη μια φορά στο πλοίο για το χωριό . Περάσαμε όμορφα Χριστούγεννα μαζί με τους δικούς μας, πήγαμε Μακρινίτσα ,Τρίκαλα , Βόλο, κοιμηθήκαμε πολύ και γεμίσαμε τις μπαταρίες μας......



         Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές που μου γράφετε κάθε τόσο . Χαίρομαι που σας αρέσουν αυτά που γράφω και μπαίνετε στον κόπο να γράψετε δυο καλές κουβέντες , όλοι εσείς άγνωστοι σε μένα άνθρωποι . Με έχετε βοηθήσει πολύ και ας μην το ξέρετε...

       Το 2012 εκτός από όμορφες στιγμές είχε και δυσάρεστα γεγονότα. Έχασα την αγαπημένη μου γιαγιά , η μαμά μου είχε ένα άσχημο ατύχημα και δυσκολευτήκαμε πολύ οικονομικά . Απογοητεύτηκα από κοντινό μου πρόσωπο (ξανά ) και υποσχέθηκα να το απομακρύνω από την ζωή μου για πάντα αφού μόνο αγάπη δεν νιώθει για εμάς παρόλο που μόνο αγάπη πήρε όλα αυτά τα χρόνια .
  
            Το 2013 όμως , ήρθε με ένα υπέροχο νέο από φίλους και κάτι μου λέει πως θα είναι μια καταπληκτική χρονιά. Είμαι σίγουρη πως θα ανατρέψουμε πάλι κάθε προγνωστικό και θα γράφω τέτοια μέρα του χρόνου παρόμοιες αναρτήσεις.Νιώθω μεγάλη ανάγκη να ευχαριστήσω τον Θεό για τις υπέροχες στιγμές που μου χαρίζει . Έχω γύρω μου την οικογένειά μου και είμαι πάμπλουτη !  Αυτόν τον πλούτο καμμιά κρίση δεν τον ακουμπάει . Το μόνο που με τρομάζει είναι να μην πάθουμε τίποτα  .

               Σας εύχομαι να έχετε όλοι μια τέλεια χρονιά γεμάτη αγάπη και στιγμές . Ελάτε να τους βγάλουμε όλους ψεύτες . Είπαμε το έργο δεν ξαναπαίζεται.................

     Δεν θέλω χρόνε άλλες χαρές εμένα να χαρίσεις,
    μονάχα αυτές που τώρα ζω
    να μην μου τις στερήσεις...............................


                                         Γιώτα

35 σχόλια:

  1. καλή χρονιά Γιώτα μου!! Να είναι γεμάτη μόνο με χαρές και γέλια!! "Μέρα που περνάει δεν ξαναγυρνάει..." ας την κάνουμε να μετράει τουλάχιστον !! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είναι γεμάτη χαρές και γέλια εύχομαι και εγώ για όλους μας. Να είσαι καλά πάντα και να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου. Πολλά φιλιά..

      Διαγραφή
  2. πωπω τι ωραια ανασκοπηση! να στε καλα γιωτουλα μου και να ζησετε και αλλες τοσο υπεροχες στιγμες!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω Μαχούλα.Όλα τα καλά σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου...

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίες στιγμές. Ζωή γεμάτη και χαρούμενη για όλους σας.
    Μπράβο εύχομαι κι αυτή τη χρονιά να περάσετε αξέχαστες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Γιώτα !!με όμορφες στιγμές και πάνω απο όλα υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου στέλνω την αγάπη μου και σου εύχομαι να έχεις μια τέλεια χρονιά...

      Διαγραφή
  5. Γεμάτο το 12 βλέπω!
    Αλλά το έργο να μην ξαναπαιχτεί!
    Πάμε να δούμε το 13:)
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεμάτο ήταν τελικά, πράγματι.Δεν θέλω να ξαναπαιχτεί το ίδιο έργο απλά να μην αλλάξει κάτι στην υπόθεση.Ότι καλύτερο σου εύχομαι παριζιάνα μου...

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη αναδρομή! Είναι ωραίο να κοιτάς πίσω σου και να κρατάς μόνο τα θετικά και τα όμορφα μιας χρονιάς!... Και έχεις απόλυτο δίκιο: υγεία πάνω απ' όλα να έχει κανείς, και τους ανθρώπους του γύρω του, κι όλα τα άλλα έρχονται :)
    Καλό κι ευλογημένο 2013 εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου.Ότι επιθυμείς και για σένα να πραγματοποιηθεί το 2013 εύχομαι.Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. ...ακόμα ομορφότερη χρονιά να είναι το 2013 για σένα και την οικογένεια σου.!
    ..κρατάμε τα ωραία αφήνουμε πίσω τα άσχημα .!
    Χρόνια πολλά , καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου και ανταποδίδω με πολύ αγάπη και για εσένα και την δική δου οικογένεια.

      Διαγραφή
  8. Kαλησπέρα και καλή χρονιά εύχομαι..
    Μακάρι το '13,να σου φέρει πολύ πολύ τύχη και όμορφες στιγμές!
    Να χαίρεσαι την οικογένεια σου..
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πιάσει η ευχή σου γιατί το έχω πολύ ανάγκη. Τα καλύτερα και για εσένα εύχομαι γλυκό μου κορίτσι.

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη η ανασκόπηση του 2012!
    Εύχομαι το 2013 να το γεμίσουν ακόμη πιο πολλές φωτογραφίες, ακόμη πιο πολλές χαρούμενες και ευτυχισμένες στιγμές, και πολύ λιγότερες λύπες!
    Να'στε όλοι καλά! Καλή χρονιά με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε! Εύχομαι το νέο έτος να είναι ακόμη καλύτερο για όλη την γλειφιτζουροοικογένεια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και εγώ την ίδια ευχή κάνω για τη νέα χρονιά και την κάνω και για εσένα τώρα....

      Διαγραφή
  12. Μπαίνω με χαρά σε τούτο το "σπίτι"!
    Με συγκίνησες πάρα πολύ!
    Ακόμα έχω την γεύση ενός σπιτιού αγάπης... μυρωδιές αγκαλιάς και μια μανούλα ευτυχισμένη!
    Στα Χανιά έχω έρθει πολλές φορές... εκεί γεννήθηκε η μάνα μου και τώρα σπουδάζει η ανιψιά μου.
    Αν σε συναντήσω κάποτε θα με πας στην υπέροχη παραλία;

    Ενα φιλί από τον Πειραιά να σε φτάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε συγκίνησα γιαγιά Αντιγόνη ? Όπου θες θα σε πάω , έλα εσύ και θα δεις ! Φιλάκια πολλά πολλά στέλνω και εγώ εκεί στον Πειραιά....

      Διαγραφή
  13. Εύχομαι το 2013 να είναι ακόμα πιο υπέροχο απο ότι ηταν το 2012. Να έχεις πάντα όμορφες στογμές να θυμάσαι και να μοιράζεσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς. Τα φιλιά μου στα υπέροχα Χανιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λάβαμε τα μελένια σου φιλιά και τις μυρωδάτες ευχές σου και ανταποδίδουμε με τα δικά μας τα γλειφιτζουρένια. Πολλά φιλιά από τα ηλιόλουστα Χανιά γλυκιά μου....

      Διαγραφή
  14. ένας χρόνος μέσα από φώτο με αναμνήσεις.. καλό!!.. εύχομαι τα καλύτερα για το 2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου ευχομαι και εγώ όλη την ευτυχία του κόσμου ν'αποκτήσεις....Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Νομίζω ότι η ανάρτησή σου ήταν η πιό υπέροχη που έχεις κάνει καθως και η πιό φοβερή ανασκόπηση που έχω δει!!! Μπράβο Γιωτάκι μου!!! Την λάτρεψα σου ορκίζομαι!!! Όλοι οι μήνες ήταν μαγικοί. Ξεχωριζω την παρελαση της κολωνας του σπιτιου σου, το Πηλιο το καλοκαιρι που αγαπω, την βραβευση του τεκνου σου, το καινουριο ανηψακι, την εναρξη του blog σου, τα καφεδακια με την φιλεναδα σου και τις Χριστουγεννιατικες σας διακοπες!!!! Να περνατε παντα ετσι γεματα και ευτυχισμενα!!! Μακρια οσοι σε στεναχωρουν κ σε γεμιζουν αρνητικα συναισθηματα!!!!! Καλη μας και τυχερη μας χρονια λοιπον!! Ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η "ανασκόπησή" μας Δημητρούλα. Μακριά λοιπόν όσοι μας στεναχωρούν και βουρ για άνα SUPER 2013 . Φιλάκια πολλά πολλά.....

      Διαγραφή
  16. Τι ωραία ανασκόπηση Γιώτα! Όλοι οι μήνες μοναδικοί αφήνουν κάτι να θυμάσαι!
    Καλή Χρονιά λοιπόν! Να είστε γεροί, να έχετε αγάπη, να φροντίζετε ο ένας τον άλλο και να δημιουργείτε όμορφες στιγμές!
    Α! Και η μικρή παραλία που ανακαλύψατε..φανταστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχεις και εσύ Βέρα μου . Εγώ νόμιζα πως θα σχολίαζες το "κουκουβά" μου. Πράγματι η παραλία τα σπάει.... Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Καλή χρονιά! Τί πανέμορφες εικόνες! Νοστάλγησα το καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και του χρόνου! Πολύ τρυφερή η αναδρομή που έκανες. Με υγεία και πολλές οικογενειακές χαρούμενες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ όμορφες οι στιγμές σας, εύχομαι και το 2013 να είναι ακόμα πιο σούπερ!!! :) να χαμογελάτε πάντα!! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή