Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Ευχαριστώ πολύ....

         Έφυγε το καλοκαίρι (λέμε τώρα) , έφυγε και ο Σεπτέμβρης ,  ήρθε και ο Οκτώβρης αλλά ο καιρός θυμίζει κάτι από Ιούνη . Για αυτό και εγώ φευγω για μία πρωινή βουτιά αφού γιορτάζω τη freedom week μου. Ο Άγγελος πηγαίνει επιτέλους στο σχολείο του και ενώ έχω τόοοοοοσες δουλειές να κάνω εγώ απολαμβάνω την ελευθερία μου. Όμως έχω χρωστούμενα . Τι εννοώ; Χρωστάω πολλά ευχαριστώ σε κάποιους από εσάς εκεί έξω που μου
δείχνετε καθημερινά την αγάπη σας μέσα από τα σχόλιά σας και με βραβεύσατε σαν blogger.
            Το πρώτο μου βραβείο λοιπόν ήρθε όσο ήμουν σε διακοπές και είναι από τα  γλυκά Ανθομελάκια . Η Cathy και η Callie είναι αγαπημένες μου bloggers και είμαι φανατική αναγνώστριά τους. Σας ευχαριστώ βρε κορίτσια που  με κατατάσσετε στα lovely blogs. Για να το παραλάβω πρέπει να σας εκμυστηρευτώ 7 πράγματα για τον εαυτό μου. Έτσι είναι . Τα αγαθά κόποις κτώνται. Πάμε λοιπόν .....
  1. Είμαι πολυλογού 
  2. Παλιά ήμουν αρκετά ασυνεπής αλλά το έχω δουλέψει και το έχω βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό και με εκνευρίζει που ότι και να γίνει τώρα δυστυχώς μου έχει βγει το όνομα....
  3. Είμαι παρορμητική και έχω πολύ ισχυρό το αίσθημα του δικαίου και όταν πειράζουν αυτούς που αγαπώ βγάζω νύχια ,(και ας μην το εκτιμούν όλοι, τουλάχιστον εγώ κοιμάμαι ήσυχη..)
  4. Σιχαίνομαι την αχαριστία και ειδικά από ανθρώπους που έχω προσωπικά βοηθήσει . Εξάλλου ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος , το είπε και ο σοφός μας Καλλίμαχος !!!
  5. Τρελαίνομαι για ταξίδια . Ελλάδα ή εξωτερικό δεν έχει σημασία .
  6. Μου αρέσουν τα γλυκά και ειδικά το μωσαϊκό .
  7. Δεν ξέρω να ράβω ούτε κουμπί (το ξέρω ντροπή μου αλλά σκοπεύω να το διορθώσω σύντομα)
     Τώρα δικαιωματικά μου ανήκει το βραβείο και το χαρίζω απλόχερα σε όλα τα υπέροχα blogs που μου κρατάτε συντροφιά . Δυστυχώς δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα.
     Ένα άλλο γλυκό κορίτσι η beloved evonita που επίσης παρακολουθώ με μανία, μου έστειλε αυτό το βραβείο. Έχει όμως και ερωτήσεις, τι έτσι νόμιζα ;  Οι ερωτήσεις είναι οι εξής :


1. What do you like to wear more frequently?   
   Το καλοκαίρι φορεματάκια και ολόσωμες φόρμες και το χειμώνα τζιν και φόρμες αθλητικές.

2. What did u enjoy the most? school life/college life?   
      Τη σχολική ζωή 


3. Favorite book?  
    "Το νησί" νομίζω .

4. One thing you're afraid of ?  
     Τις κατσαρίδες , τις σαύρες και γενικά όλα τα περίεργα (μπρρρρ)

5. What brought you to blogging?   
      Η αγάπη μου να γράφω και να μοιράζομαι πράγματα 


6. Favorite make-up product?   
    Η μάσκαρα σίγουρα

7. Fondest memory? 
    Δεν θα το πω

8. What do you prefer?heavy or simple makeup?   
     Απλό μακιγιάζ

9. 1 thing you love doing the most?   
     Να κολυμπάω

10. Any Phobia?   
   Τα αεροπλάνα και ας έχω άντρα πιλότο

11. Lipstick or Lipgloss?
Lipgloss

 Το συγκεκριμένο βραβείο πρέπει να το χαρίσω σε 5 blogs κάτω από 200 αναγνώστες:









Σε ευχαριστώ κρητικοπούλα μου!!!

                 Τρίτωσε όμως το καλό και έτσι η  Christina  που έχει και αυτή πολύ όμορφο blog μου ξαναχάρισε το παραπάνω βραβείο. Πολύ σ'ευχαριστώ Χριστίνα μου...

Συγγνώμη βρε κορίτσια που δεν σας ευχαρίστησα νωρίτερα αλλά λένε κάλλιο αργά παρά ποτέ.

                        Καλό μήνα να έχουμε.  Φιλάκια πολλά....

                               Γιώτα
          

10 σχόλια:

  1. γλυφειτζουρακι μου σευχαριστω πολυ για το βραβειο..να σαι καλα παντα γλυκεια και χαμογελαστη και να λαμβανες βραβεια!καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ για το βραβείο!!! καλό μήνααααα !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία να ξεκινάει έτσι ωραία ο μήνας! Lollipo...lla φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια! Τα αξίζεις!
    Χάρηκα πολύ που έγραψες ότι είσαι φανατική αναγνώστριά μας!
    Φιλιά πολλά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήρθα κι εγώ και θα κάτσω να δω και να χαζέψω λιγάκι.
    Θα γίνω΄μέλος σου και θα γίνεις αγαπημένο μου blog.
    Θα τα λέμε συχνά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγχαρητήρια!!! εγώ σε ευχαριστώ πολύ!!! :) καλά έχεις άντρα πιλότο και φοβάσαι τα αεροπλάνα? δε γίνεται αυτό!!! :) ωραίες οι απαντήσεις σου, μάθαμε πραματάκια για σένα!!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώωωωω πάρα πολύυυυ!!Με έκανες χαρούμενη!!!!Συγχαρητήρια και σε σένα1!!!
    φιλάκια πολλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι ο καιρός των βραβείων στην γειτονιά των ιστολογίων! Έχεις ένα βραβειάκι και από εμένα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή