Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ .... CAMPING !!!!

               
              Εδώ και πολύ καιρό μου είχε κολλήσει στο μυαλό η ιδέα του camping . Είναι μία ανάμνηση που κουβαλάω από τα παιδικά μου χρόνια και μου θυμίζει πόσο όμορφα περνούσαμε τότε που οι εποχές ήταν άλλες . Θυμάμαι να στήνουμε τη σκηνή μας στον Σχοινιά και να την αφήνουμε εκεί για όλο το καλοκαίρι . Κάθε Παρασκευή πηγαίναμε και την Κυριακή επιστρέφαμε πάλι σπίτι γεμάτοι θάλασσα , άμμο και ελευθερία .Τα βράδια που ανάβαμε φωτιές και ο πατέρας μου μας έπεζε φυσαρμόνικα και οι μεγαλύτεροι σιγοτραγουδούσαν , θα μου μείνουν αξέχαστα ......

               Ήταν απίστευτη η ζέστη τελικά , ειδικά το προηγούμενο τριήμερο και έτσι αποφασίστηκε επιτέλους ! Πάρα πολύ καιρό προσπαθούσα να πείσω τους φίλους να πάμε παρέα αλλά δεν έβρισκα ανταπόκριση . Μέχρι που μου τηλεφώνησε το Κατερινάκι και το αποφασίσαμε αμέσως .
 Χρειάστηκε μία δανεική σκηνή , ένα ψυγειάκι , αγοράσαμε ένα στρώμα και μία καλή προετοιμασία σε φαγητά .


τυροπιτάκια


κεικ με νουτέλα

φρέσκα φρούτα σε αφθονία


    Δυστυχώς φτάσαμε λίγο αργά το βράδυ του Σαββάτου και δεν βρήκαμε κανένα δέντρο να μπούμε από κάτω , αλλά όταν η παρέα είναι θετικη δεν την πτοεί τίποτα !




Ο Στέλιος έψηνε τα καλύτερα κρέατα
Κοιμούνται ευτυχισμένα

Η ανατολή και το τραπέζι μας πάνω στο κύμα .....

Μαζευοντας τζιτζίκια
                                   

Ζωγραφίζοντας πέτρες
Ο Μάριος με τη Χρυσή έπαιζαν με την άμμο

Το καρπούζι βγήκε από τη θάλασσα σε μία απελπισμένη προσπάθεια να δροσιστεί
Το  απόλαυσαν οι μικροί ...
....αλλά και οι μεγάλοι


               Ολα ήταν πανέμορφα .Οι ώρες που μιλούσαμε γύρω από το τραπέζι τρώγοντας, ο ήχος της θάλασσας ιδιαίτερα μέσα από τη σκηνή , ο έναστρος κατάμαυρος ουρανός, οι ευχές που κάναμε όταν έπεφταν τα αστέρια .....

Απολαμβάνοντας την ηρεμία  και τη γαλήνη της θάλασσας....
Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις εμπειρίες που δίνουμε στα παιδιά μας και τους υποσχεθήκαμε να το επαναλάβουμε αφού δεν ήθελαν να φύγουμε .

Τελικά στα πιο απλά πράγματα κρύβεται η μεγαλύτερη ευτυχία !!!!

Καλή και δημιουργική εβδομάδα να έχουμε ....


Φιλάκια σε όλους σας ,

Γιώτα

14 σχόλια:

  1. τι τέλεια που περάσατε!!! τρελαίνομαι κι εγώ για camping!!!Με καλή παρέα σε καλή θάλασσα!!!Ζήλεψα τώρα !!!Αντε πάντα τέτοιες όμορφες μέρες να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη ζηλεύεις Ελπιδάκι και πήγαινε . Μια απόφαση είναι και θα με θυμηθείς !!!

      Διαγραφή
  2. Αααα τι όμορφα.Σας ζηλεύω!
    Να περνάτε πάντα τόσο ωραία και να είστε αγαπημένοι(:
    Καλώς σας βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν εχω κανει ποτε ελευθερο camping.Φαινεται οτι περασατε καταπληκτικα.Παντα τετοια.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα Γιώτα!
    Και πέτυχα και ανάρτηση διάνα. Είμαι τρελός campistas εδώ και πολλά χρόνια, είναι ο αγαπημένος μου τρόπος να περνάω τις διακοπές μου. Εδώ στην Αμερική ακόμα δεν κάναμε camping φέτος, αλλά στην Ελλάδα, ακόμα και με εξοχικό στη Χαλκιδική, εγώ προτιμούσα να είμαι στην αμμουδιά. Οι φωτογραφίες πολύ όμορφες, τα παιδάκια φαίνονται σαν να είναι στο φυσικό τους περιβάλλον.
    Να ξαναπάτε λοιπόν, και να περνάτε υπέροχα και ξένοιαστα!
    Πολλά φιλάκια γλυκιά μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξαναπάμε Lyriel στα σίγουρα ! Φιλάκια πολλά και σε σένα...

      Διαγραφή
    2. Ελευθερο καμπινγκ; Μπραβο για την τολμη σας με μικρα παιδια! Αν κ κανω χρονια καμπινγκ με τροχοσπιτο τπ ελευθερο δεν το τολμουσα. Χιχι! Ωραια παντως περασατε!

      Kathy by anthomeli

      Διαγραφή
  5. εμείς κάνουμε κάμπινγκ με τροχόσπιτο πολλά χρόνια! Πρώτα με τους γονείς και τώρα με τις οικογένειες μας. Είναι φανταστικά!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο σας που το τολμάτε .Εγώ δυστυχώς πρέπει να παρακαλάω για να βρούμε παρέα γιατί όπως είναι γνωστό θέλει παρέα .....

      Διαγραφή
  6. καλημέρα! αχ αυτά είναι.. όταν δεν έχεις σπίτι δίπλα στο κύμα, δημιουργείς ένα και είναι τόσο όμορφη η εμπειρία!!! όταν έχεις και καλή παρέα περνάς υπέροχα!! πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! σε ευχαριστώ επίσης που πέρασες από το blogoσπιτάκι μου.. θα τα λέμε..φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώτα μου σας ζήλεψα και σας θαύμασα! Κάνω ελεύθερο αλλά και οργανωμένο camping από 5 ετών! Σταμάτησα τα τελευταία 3 χρόνια που απέκτησα τους γιους μου αλλά του χρόνου θα το ξανακάνω οπωσδήποτε :-) να περνάτε πάντα τόσο όμορφα, απλά, με καλή παρεούλα κοντά στη φύση!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στον Σχοινιά κάναμε κι εμείς κάμπινγκ.. τί μου θύμισες!! όμορφα χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή