Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

ΑΝΤΙΟ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣΣΑ ....

                  Χθες το βράδυ είδα ένα περίεργο όνειρο. Είδα τη γιαγιά μου την Παναγιώτα με νεανικό πρόσωπο και λέει πως την παρατηρούσα σαν να μην την είχα ξαναδεί . Διαπίστωνα πως εκτός από το όνομά της , της έμοιαζα αρκετά .Και ήμουν πολύ χαρούμενη γι' αυτό. Έπιασα τον εαυτό μου μέσα στον ύπνο μου να μονολογώ και να αναρωτιέμαι γιατί  ξαφνικά να ονειρεύομαι τη γιαγιά μου σήμερα που ξημερώνει του Προφήτη Ηλία .....

               Η δικιά μου η γιαγιά δεν διέφερε από την κλασική Ελληνίδα γιαγιά αλλά στα δικά μου τα μάτια, ήταν μοναδική ! Έζησε μαζί με τον παππού μου τον Ηλία και έκαναν 4 κόρες . Δύσκολα χρόνια. Όταν έκλειναν τα σχολεία πήγαινα στο χωριό να ξεκαλοκαιριάσω μαζί με τα ξαδέλφια μου . Μόνο δυο δωμάτια είχε αυτό το σπίτι αλλά μας χώραγε όλους με τόση αγάπη. Θυμάμαι τη ηρεμία στο βλέμμα της ,θυμάμαι τις ατελείωτες ώρες που μου διηγούνταν τα βιώματά της , θυμάμαι τις βυσσινάδες της , την υπέροχη γλυκιά κολοκυθόπιτά της ,τα πλεκτά που μας έπλεκε με τις ώρες και που κανένα από τα εγγόνια της δεν εκτιμήσαμε γιατί δεν ήταν της μόδας .Θυμάμαι να με μαλώνει η μαμά μου και να της φωνάζει " άσε το παιδί καλέ , μην το μαλώνεις " και εγώ να τρέχω να χωθώ στην αγκαλιά της . Όταν το καλοκαίρι τελείωνε και έπρεπε να γυρίσουμε στην Αθήνα, η γιαγιά μου μας γέμιζε καλούδια από τον κήπο της και γέμιζε τα δικά της μάτια με δάκρυα .Μέχρι να φτάσουμε στην Αθήνα και να την πάρουμε στο τηλέφωνο, δεν σκούπιζε γιατί έλεγε πως ήταν γρουσουζιά .
Η γιαγιά μου με μεγάλωσε ουσιαστικά αφού οι γονείς μου δούλευαν πολύ .

Σήμερα το μεσημεράκι χτύπησε τηλέφωνο από το χωριό. Η γιαγιά μου μας άφησε. Στα 87 της χρόνια έφυγε από βαθιά γηρατειά ...Ανήμερα του Προφήτη Ηλία ,στη γιορτή του άντρα της, αποφάσισε να φύγει απο κοντά μας και να ξανασμίξουν .

Λένε πως του παιδιού μου το παιδί είναι δύο φορές παιδί αλλά και για ένα εγγόνι τα αισθήματα είναι αμοιβαία . Εγώ σήμερα ορφάνεψα και δεν πατώ στα σύννεφα , το ξέρω πως ήταν μεγάλη , αλλά νιώθω σαν να ξεριζώθηκε ένα κομμάτι δικό μου .



Καλο Παράδεισο αγαπημένη μου γιαγιά και λυπάμαι πολύ που δεν ήμουν δίπλα σου να σε χαιρετήσω και να σου πω ένα μεγάλο  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!
 ΣΤΗΝ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣΣΑ ΜΟΥ ...

10 σχόλια:

  1. Συλλυπητήρια και υπομονή!!! Είμαι σίγουρη οτι τον βρήκε τον παππού και σας κοιτάζουν από ψηλα....Καλό παράδεισο να έχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτεσαι. Το ίδιο πιστεύω και εγώ ...Να είσαι καλά πάντα κορίτσι μου .

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε κορίτσι μου, σε νιώθω τόσο... Τώρα είναι μαζί με τον παππού σου, ήθελε να του ευχηθεί και πάλι από κοντά, ευτυχισμένη!
    Δύναμη σε όλους σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Λίτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Να είσαι πάντα καλά και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου .

      Διαγραφή
  3. Νομίζω ότι αυτή η ανάρτηση ήταν ο καλύτερος τρόπος να την αποχαιρετήσεις. Θα την διαβάζει από εκεί ψηλά και θα χαίρεται για την καλή δουλειά που έκανες μαζί σου. Να είστε γεροί να την θυμάστε με αγάπη. Κι εγώ την είδα την γιαγιά μου στον ύπνο μου το βράδυ πριν πεθάνει. Εμείς μεγαλώσαμε στο ίδιο σπίτι μαζί της όσο ήμασταν μικρά (δηλ. για καμιά 15αριά χρόνια). Καλή δύναμη. Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Callie μου που μπήκες στον κόπο να μου σχολιάσεις .Πραγματικά με συγκινείτε όλοι εσείς εκεί έξω !

      Διαγραφή
  4. Να ζήσετε να την θυμάστε! Με συγκίνησες πολύ!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ μωρε η γιαγιακα....σε καταλαβαίνω....και εγω οταν έφυγε η γιαγιά μου εκλογικά εκλογικά για μέρες μέχρι να μην μπορώ άλλο....ακόμα μου λείπει.θα ηθελα να ζει να με καμαρώνει.....την τελευταία μέρα πριν φύγει έφτιαξε στην αυλή μας έναν χιονανθρωπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή