Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ....

         
             Παρασκευή σήμερα και ένα καυτό  Σαββατοκύριακο έρχεται και δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος που σήμερα πάλι νιώθω τόσο όμορφα .Συχνά σκέφτομαι οτι στους άλλους μπορεί να δείχνω λίγο   "κάπως " γελώντας όλη την ώρα και δείχνοντας τους το πόσο ευτυχισμένη είμαι. Συνήθως είμαι ευτυχισμένη γιατί έχει ήλιο , γιατί βρέχει , γιατί χιονίζει , γιατί κάνει ζέστη , γιατί κάνει κρύο , γιατί είναι Δευτέρα ,Τρίτη , Τετάρτη , Πέμπτη ..............

Οι φίλοι μου πολλές φορές μου λένε "τι ανάγκη έχεις εσύ " και διάφορα άλλα τέτοια και εγώ τότε θέλω να τους πω οτι δεν είναι έτσι .Έχω πολλά προβλήματα που με βασανίζουν αλλά και πολλά βιώματα .Έχω ζήσει καταστάσεις που με έκαναν να εκτιμώ τη ζωή και να χαίρομαι την κάθε στιγμή .
Στο κάτω κάτω γιατί πρέπει να απολογόυμαστε όταν νιώθουμε καλά ?

Η μητέρα μου μεγάλωσε στην επαρχία και από πολύ μικρή πήγε στην Αθήνα και άρχισε να δουλεύει . Όλα μου τα σχολικά χρόνια τη θυμάμαι να δουλεύει 2 δουλειές αυτή και 2 ο πατέρας μου .Βλέπεις δεν είμασταν πλούσιοι και το παλέυανε πάντα . Μεγάλωσα σε ένα μικρό δυάρι στο Περιστέρι και κρεβάτι μου ήταν ο καναπές του σαλονιού. Θυμάμαι οτι και τότε έλεγα : ποιο άλλο παιδάκι έχει τηλεόραση στο δωμάτιο του και ποιο άλλο έχει τέτοιο υπέροχο φωτιστικό (πολυέλαιο βαρύ με κρύσταλλα ).
Όταν οι γονείς μου βγήκαν επιτέλους στη σύνταξη , μόλις είχα γεννήσει το πρώτο μου παιδί . Η μητέρα μου , που υποφέρει αρκετά χρόνια από διαβήτη , όταν ο Μάριος έγινε 3 ετών έχασε την όρασή της. Μαζί ήρθαν και 3 εγκεφαλικά και εγώ ένα μοναχοπαίδι που έλιωνα από στεναχώρια . Τι χάρηκε αυτή η γυναίκα στη ζωη της ?

Και όμως η μητέρα μου με δίδαξε και πάλι . Το να χάσεις μία από τις βασικές σου αισθήσεις είναι μεγάλη αναπηρία ! Να μην μπορείς να βλέπεις την οικογένειά σου , τα καινούργια σου εγγόνια ,τον ήλιο , τ'αστέρια ...........

Ο άντρας μου στην πολεμική αεροπορία και έχουμε ζήσει πολλά . Όταν βλέπεις τα παιδιά του ήρωα Ηλιάκη να μεγαλώνουν χωρίς τον πατέρα τους ,του Σήφη , του Τάσου  ......πως να μην εκτιμάς τη δική σου ζωή ?

Προχθές γνωρίσαμε μία οικογένεια παράδειγμα ! Συνταξιούχοι πια με τρία παιδιά και το πρώτο τους παιδί με βαρηκοία 100 % . Το κορίτσι αυτό , γυναίκα πλέον κατάφερε όχι μόνο να μιλήσει τη μητρική της γλώσσα αλλά και άλλες 3 παρακαλώ .Διαβάζει τα χείλη και αν δεν μας έλεγαν οτι είναι κωφή ουτε που θα το καταλαβαίναμε. Αυτή η κοπέλα όχι μόνο σπούδασε αλλά έκανε και μεταπτυχιακό !  Μία κοπέλα πανέμορφη που δεν σταματάει να γελάει . Τι να πούμε για αυτή την οικογένεια .Γονείς και παιδί ήρωες !!!!

Και πόσες άλλες οικογένειες που ζουν το δικό τους Γολγοθά  με  παιδιά με διάφορα προβλήματα, που παλεύουν καθημερινά !

Δεν είμαστε πλούσιοι όμως νιώθω πως είμαστε μεγιστάνες . Το μόνο περιουσιακό στοιχείο που έχουμε είναι το αυτοκίνητό μας και η  πολύτιμη Υ Γ Ε Ι Α μας .Μέσα από την καθημερινότητα βρίσκω λόγους να νιώθω ευλογημένη .

Τι με έπιασε σήμερα δεν ξέρω , αλλά βαρέθηκα να ακούω γκρίνια γύρω μου για όλα και κυρίως για την οικονομική κρίση .

Η ευτυχία δεν είναι στα υλικά αγαθά αλλά στις 5 αισθήσεις μας . ΜΥΡΙΣΤΕ , ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΕ , ΑΚΟΥΣΤΕ ,  ΑΓΓΙΞΤΕ , ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΤΕ , ΜΙΛΗΣΤΕ ,ΔΕΙΤΕ , ΘΑΥΜΑΣΤΕ και...ΕΚΤΙΜΗΣΤΕ !!!!

Είμαι σίγουρη ότι όλοι μας έχουμε έναν λόγο να χαμογελάμε και να είμαστε ευτυχισμένοι .Εγώ πάντως θα συνεχίσω να χαμογελώ όσο θα έχω τους δικούς μου λόγους :

Τα παιδιά μου !!!

Ο άντρας μου

Μία βόλτα με το κανό

Οι ώρες που περνώ στη θάλασσα

Οι φίλες μου

Οι βραδιές στη βεράντα

Η δύση

Ο αστερίας που βρήκαμε στη θάλασσα

Τα καβουράκια στις πέτρες

Οι γονείς μου !!!

Άλλο ένα ηλιοβασίλεμα

Η πανσέληνος

Ένα νόστιμο πιάτο

Ένα διήμερο στη Σαντορίνη



Ελπίζω να σας έδωσα τουλάχιστον ένα λόγο ευτυχίας για σήμερα .Αν όχι σκεφτείτε το ξανά .Έρχεται Σαββατοκύριακο !!!!!



Φιλιά πολλά σε όλους σας ....


      Με αγάπη Γιώτα !!!

18 σχόλια:

  1. πολυ καλα τα λες!!!
    συμφωνω και επαυξανω! Την υγεια μας, για εμας και τους ανθρωπους μας!
    και απο το υστερημα μας οσο μπορουμε να δινουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ κι εγώ! Και αυτό το "τι ανάγκη έχεις εσύ;" εδώ μου κάθεται! Όλοι έχουμε τα προβλήματα μας αλλά εκτιμάμε όσο μπορούμε και κάποιες όμορφες στιγμές, κακό είναι;
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιωτα μου, με συκγινησες. Ειμαι στο γραφειο και δακρυσα. Εχεις τοσο δικιο και τα γραφεις υπεροχα. Πρεπει να βλεπουμε τα ομορφα και τα καλα στην ζωη! Φιλακια γλυκα μου φιλη!!!Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ μαζί σου!!! Πρέπει να ρουφάμε την κάθε στιγμή !!! Κουκλιά τα αγόρια σου παρεπιπτόντως !! Να τα χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσι μου να χαιρεσαι την οικογενεια σου και μην ακους τους γυρω σου.Αυτο προσπαθουν. Να μας ριξουν το ηθικο για να δεχομαστε στωικα αυτα που συμβαινουν.Ενας χαρουμενος ανθρωπος δεν ειναι ποτε απαθης γιατι ξερει τι εχει να χασει.
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα κάλα σου λόγια .Φιλιά και από μενα ...

      Διαγραφή
  6. Αχ κοριτσάκι μου τι όμορφα! Εμένα μου έδωσες πολλούς λόγους χαράς σήμερα (αλλά και σε προηγούμενες αναρτήσεις!). Έχεις δίκιο, το μόνο που χρειαζόμαστε είναι οι αισθήσεις μας και άσε τους άλλους να μιζεριάζουν στην γκρίνια τους!
    Μπράβο, υπέροχη ανάρτηση, να χαίρεσαι τους γονείς σου, την οικογένειά σου. Είσαστε μαχητές και σας αξίζει να περνάτε όμορφα!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού στα μέρη που αγαπώ...!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Λιτσάκι σ'ευχαριστώ πολύ .Χωρίς να σε γνωρίζω και σε νιώθω τόσο κοντά μου .Ανταποδίδω τις ευχές !!!

      Διαγραφή
  7. μου ομόρφυνες τη μέρα με αυτή την ανάρτησή σου που διάβασα.. είναι πολύ όμορφα όσα γράφεις.. έτσι πρέπει να ζούμε τη ζωή, όπως λες, με τις 5 μας αισθήσεις! κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του προβλήματα όπως σωστά λες και είναι σημαντικό μέσα από απλά πράγματα να βρίσκουμε διεξόδους που θα μας κάνουν ευτυχισμένους και χαρούμενους! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ συγκινητικά αυτά που γράφεις!!! Υγεία και οι άνθρωποι που αγαπάμε, αυτά ειναι όσα χρειαζόμαστε!!! Χάρηκα που σε βρήκα στο blogoσπιτάκι σου!!! Φιλιά!!!
    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπεροχα λογια Γιωτακι μου!! Μπραβο στους καταπληκτικους γονεις σου που ειναι μαχητες και σε σενα φυσικα που εκτιμας αυτα που εχεις. Ετσι πρεπει να ειναι για ολους μας. Τιποτα δεν θεωρειται δεδομενο στη ζωη. Οταν εχεις παλεψει, εχεις μοχθησει, τοτε το εκτιμας ακομα περσσοτερο!!!
    Πολυ σε χαρηκα γλυκο μου κοριτσακι!!!!
    Ευχομαι να εχετε υγεια παντα και να χερεστε τους παπουδογιαγιαδες για πολλα χρονια ακομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την εκτίμησή μου την ξέρεις.. τώρα κέρδισες και τον σεβασμό μου! Η μέρα μας είναι ένα μικρό θαύμα και όσο κι αν υπάρχουν μέρες που δεν είναι και τόσο καλές... υπάρχουν άλλες πολλές περισσότερες που είναι καλύτερες. Ας κοιτάξουμε το ποτήρι μισογεμάτο επιτέλους!!! Σε φιλώ Γιώτα μου!!! Callie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η πιο αγαπημενη μου αναρτηση σου!!!Η ευτυχια σιγουρα ειναι στα απλα πραγματα...Αυτη την στιγμη η απολυτη μου ευτυχια ειναι οταν ακουμπαω την κοιλιτσα μου και ο γιος μου απανταει απο εκει μεσα....:-)Σε φιλω γλυκια μου φιλη, miss you!Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή