Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

ΣΤΑ ΦΑΛΑΣΑΡΝΑ


              Το ξέρω ότι έχω καταντήσει κουραστική με τις ανταποκρίσεις μου από τις παραλίες των Χανίων αλλά πιστεύω οτι είναι αμαρτία όταν ζω σε αυτό το υπέροχο μέρος που λέγεται Κρήτη , να κάθομαι καλοκαιριάτικα και να γράφω οτιδήποτε άλλο που είναι άχρωμο . Ειδικά αν όλη μέρα την περνάμε στην παραλία ...

Την λατρεύω την Κρήτη γιατι μου δίνει τέτοιες χαρές που ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν πίστευα οτι θα ζήσω .Θυμάμαι πως όταν έμενα στην Αθήνα , για να κάνω θαλασσινό μπάνιο ,έπρεπε να οδηγήσω τουλάχιστον μία ώρα και με απίστευτη ταλαιπωρία , για να κολυμπήσω στην καλύτερη περίπτωση ή στη Λούτσα ή στο Αλεποχώρι ή στον Κάλαμο. Εκεί θα συναντούσα τοοσο  πολύ κόσμο που στο τέλος μπορεί και να μήν κολυμπούσα . 
Εχθές σε 45 λεπτά ήρθαμε στα Φαλάσσαρνα . Χωρίς καθόλου κίνηση και  χωρίς ταλαιπωρία . Μαζευτήκαμε πάλι όλοι μαζί , καμμία εικοσαριά άτομα και ξεκινήσαμε . Στην πορεία διασκορπιστήκαμε . Άλλοι για φαγητό , αλλοι για κάφέ και άλλοι συνέχισαν για άλλη μία βουτιά .
Απόλυτη ελευθερία δηλαδή .
Εμείς για άλλη μία φορά μείναμε τελευταίοι αφού το ηλιοβασίλεμα εκεί , ειναι το κάτι άλλο !!!

Πιστεύω πως οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους και είναι ότι καλύτερο για να ξεκινήσει υπέροχα αυτή η δύσκολη και ζεστή εβδομάδα ....




Το Αγγελάκι χτύπησε τρίωρο ύπνο

Ο λουκουμάς στην παραλία επιβάλλεται

Το βιβλίο που ξεκίνησα να διαβάζω

Ο Άγγελος δυνάμωσε για τα καλά...



                    Καλημέρα , καλή Δευτέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι μας ...

11 σχόλια:

  1. Αχ Παναγιτσουλιτσα μου!! Για μενα το κανεις αυτο! Πες την αληθεια, για μενα το κανεις, για να ζηλευω που ειμαι ακομα Αθηνα με πολυ δουλεια και η αδεια αργει...
    Αχ τετοιες τελειες φωτο να ποσταρεις παντα και να καλοπερνατε να δροσιζομαστε και οι εγκλειστοι!!

    Πολλες καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα .Σας βασανίζω δυστυχώς εκεί στην Αθήνα αλλά βλέπεις η χαρά μου δεν κρύβεται .Κουράγιο και είμαι σίγουρη πως θα έρθουν και οι δικές σου φωτογραφίες με θάλασσες ..

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφες εικόνες....καλοπερνάτε τυχεροι!!! χεχε !!! καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Ελπίδα μου .Όντως είμαστε τυχεροί και ευχαριστώ τον Θεό για κάθε όμορφη μέρα που μας χαρίζεται.

      Διαγραφή
  3. Οτι μας βασανιζεις μας βασανιζεις.Αλλα κραταμε τα μερη και θα τα επισκεφτουμε σιγουρα.φιλακια και καλες βουτιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουφ άντε πάλι τι μου θύμισες!!
    Υπέροχη αμμουδιά και θάλασσα, είχα πάει την περίοδο που γινόταν το τεράστιο beach party και κατασκηνώσαμε εκεί. Σκέτη τρέλα σου λέω, αχ τα νιάτα! Τι νιάτα δηλαδή, πριν 6 χρόνια, απλά δεν είχαμε τα παιδιά.
    Εμένα πάντως δεν με πειράζει καθόλου που μας "παίρνεις μαζί σου" στις βόλτες σας!!
    Λατρεύω να βλέπω όμορφες εικόνες και κρυστάλλινα νερά!
    Να περνάτε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πάρτυ στα Φαλάσσαρνα είναι θεσμός κάθε χρόνο .Εσύ αλήθεια έχεις κάποια σχέση με Κρήτη γιατι πολύ ενημερωμένη σε βλέπω ...

      Διαγραφή
    2. Ο Ανδρέας (άντρας μου) είναι από Ηράκλειο. Τ' αδέρφια του και τα πεθερικά μου ζουν εκεί, οπότε πηγαίνω σχεδόν κάθε καλοκαίρι και όχι μόνο. Και φέτος εκεί θα είμαστε! Άσε που έχω και πολλούς φίλους Κρητικούς, από το πανεπιστήμιο ακόμα...
      Έχω υπέροχες αναμνήσεις κι έχουμε διανύσει άπειρα χιλιόμετρα!

      Διαγραφή
  5. Πωπωωωωωωωωωωωωωωωωωω ! Οι δυο λατρεμένες μου παραλίες στην Ελλάδα, είναι Φαλάσσαρνα και Εγκρεμνοί στη Λευκάδα! Και άλλη μια στην Κρήτη, από Λυβικό πέλαγος μεριά, στην Πρεβελη! Ξεποδαριαστήκαμε στον κατσικόδρομο βέβαια, αλλά άξιζε τον κόπο! Ονειρεμένες! Α ρε Ελλάδα με τις ομορφιές σου. Θέλω να φύγω από την Αθήνα, σας το είπα;;;;; Και τι θα κάνω που ο άντρας μου είναι από Αγρίνιο (απα παπα παπαπα) και εγώ δεν έχω χωριό, γιατί η καταγωγή μου είναι από Μ. Ασία;;;;; Θέλω χωριοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο (παραθαλάσσιο εεεεε;;;;;;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την αγαπώ την Κρήτη.εχω έρθει 5 φορές ήδη και σίγουρα ακολουθούν και άλλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή