Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

        
             Άλλο ένα πρωινό του Σαββάτου που ξύπνησα πρώτη...Τα παιδάκια μου ευτυχώς ρύθμισαν σε ρυθμούς διακοπών και ξυπνούν μετά τις 09 :00 . Έτσι μου μένει χρόνος λίγο τα πρωινά , να ξυπνήσω με ηρεμία και να πιω ένα καφέ με την ησυχία μου η οποία εδώ μέσα , είναι πράγμα πλέον σπάνιο .

 Η χθεσινή Παρασκευή ήταν θλιμμένη λόγω της Ίρμας, όμως εξελίχθηκε τόσο όμορφα στην πορεία που με έκανε να το ξεχάσω αρκετές φορές μέσα στην ημέρα....Το πρωί ήταν ήσυχο μέχρι την στιγμή που τα παιδιά ξύπνησαν .Φοβερός χαμός ζωή να χουν. Τα πήγα λίγο για μπάνιο μπας και εκτονωθούν, λύσσαξαν στις βουτιές και κατά τις 15:00 επιστρέψαμε σπίτι . Αφού έφαγαν , προσπάθησα μάταια να τους βάλω για ύπνο για να χαλαρώσουμε σαν οικογένεια αλλά ήταν μάταιο. Χοροπηδούσαν στα κρεβάτια τους έπαιζαν μαξιλαροπόλεμο και γενικά διέλυσαν το δωμάτιο τους . Εγώ να προσπαθώ να τα ηρεμήσω αλλά κατά βάθος το διασκέδαζα .Η κατάσταση χειροτέρεψε αφού στο παιχνίδι μπήκε και ο μπαμπάς τους που μόλις είχε γυρίσει στο σπίτι από τη δουλειά .

Δες εδώ μαλλί ο μικρός


                                                                                     

           Και όσο ήμουν εκεί να τους κοιμήσω, κοιμήθηκα εγώ !!!


Κοιμήθηκα μόλις 10 λεπτά και πολύ ήταν με αυτή τη φασαρία .Όταν επιτέλους κοιμήθηκαν εκεί  γύρω στις 17:30 κατέβηκα λίγο μόνη μου στη θάλασσα . Μπροστά από το σπίτι μας έχει 3 παραλίες και εγώ διάλεξα την πιο ήσυχη . Πήρα το ποδηλατάκι μου , την πετσέτα μου ,τη μηχανή μου και το βιβλίο μου.Στην παραλία ήμουν ολομόναχη και το καταευχαριστήθηκα . Σε αυτή την παραλία φέρναμε και το σκυλάκι μας για να κάνει τις βουτιές του . Είχα μία ελπίδα μήπως ήταν εδώ και παραθέριζε αλλά με την ελπίδα έμεινα...

Ηρέμησα εκεί , γαλήνεψε η ψυχή μου .




Ξαφνικά είχα επισκέψεις. Ο Μπεν ένα λαμπραντόρ της γειτονιάς και φιλαράκι της Ίρμας ήρθε να δροσιστεί...Καλώς τον.
Μήπως είδες την Ίρμα ?



 Μετά από τη βουτιά μου επέστρεψα σπίτι πολύ χαλαρή . Το χρειαζόμουν...

 Το βράδυ κανονίστηκε βόλτα με τα κορίτσια στο λιμάνι .Θα ήταν μια μέρα όλη δικιά μου . Χρειάζεται που και που . Όσο εγώ ετοιμαζόμουν για την έξοδο μου , στο σπίτι μου στηνόταν θερινή βραδιά wii !!! Μαζεύτηκαν τα παιδάκια όλα πάλι . Ήταν τέλεια !



Απολαμβάνοντας τα ποτά μας ...Το μοχίτο ήταν πρωταγωνιστής





 Γελάσαμε αρκετά με τα κορίτσια .Φεύγοντας έπεσαν πείνες ....τα σουβλάκια στα Χανιά απλά δεν  παίζονται ....

  Ήταν μια όμορφη μέρα η Παρασκευή αλλά ακολουθεί ένα υπέροχο ζεστό Σαββατοκύριακο .

                                      Καλές βουτιές σε όλους ....

                                               Γιώτα



5 σχόλια:

  1. Καλημερα.Οι πρωτες φωτογραφιες μου θυμιζουν αυτα που περασα χτες.Μπανιο,παιδια που δεν κοιμονται, μαμα που την πηρε ο υπνος και ευτυχως ανοιξε τα ματια της τη στιγμη που ο μικρος σκαρφαλωσε στην κουνια κτλ.Δυστυχως εγω το βραδυ ειχα σιδερο γιατι το μεγαλο το καμαρι μου φευγει σημερα με τους παππυδες για το χωριο.Κλαψ.Τι ωραια που περνατε εκει κατω.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα όλα! Μακάρι να περνάτε έτσι όμορφα πάντα!!
    Αλήθεια πως βρεθήκατε Κρήτη; Λόγω δουλειάς ή καταγωγής; Τι υπέροχο να είναι η θάλασσα μπροστά στο σπίτι και να κατεβαίνεις για μια βουτιά, όσο τα παιδιά κοιμούνται! Όνειρο!!
    Ελπίζω να ξαναβρεθεί η Ίρμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου στην Κρήτη είμαστε από το 1996 λόγω της δουλειάς του άντρα μου.Εγώ όμως έχω και καταγωγή από Χανιά χωρίς να έχω όμως συγγενείς εδώ !Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές για την Ίρμα .Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί .

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες εικόνες!!! Νομίζω έχουμε το ίδιο ποδήλατο??? http://irmoments.blogspot.gr/2012/05/fun.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ειρήνη μου έχεις δίκιο .Το ίδιο είναι.Με το καλό να μας έρθεις Χανιά και βάλε φωτογραφίες από τα μέρη που θα πας .

      Διαγραφή