Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

ΚΑΛΟ ΙΟΥΛΙΟ !!!

                Για πότε ήρθε ο Ιούνιος και για πότε έφυγε...Για πότε θα φύγει και ο Ιούλιος και ύστερα θα μετράμε αντίστροφα για το τέλος του καλοκαιριού . Πρωινές μελαγχολίες με αφορμή ένα post της http://www.aspaonline.gr/2012/07/02/tik-tak-tik-ta/ για τη ζωή που τρέχει και πρέπει να προλάβουμε να τη ζήσουμε , να την εκτιμήσουμε , να την απολαύσουμε....

        Ο Ιούλιος για εμάς εδώ στο σπίτι ξεκινάει με γιορτή. Γιορτάζει ο μπαμπάς μας . Μετά τα φιλάκια , τις ευχές και τις αγκαλίτσες , είπαμε να το γιορτάσουμε με.. αυγόφετες !  Η μέρα μας αργότερα μας έκρυβε ευχάριστες εκπλήξεις . Αποφασίσαμε μετά από πολλά τηλεφωνήματα με φίλους να πάμε μια εκδρομούλα στα νότια γιατί εδώ φυσούσε λιγάκι .Έτσι ξεκινήσαμε για Σφακιά και συγκεκριμένα για Ίλιγγα. Εκεί μας περίμεναν κάποιοι φίλοι , οι οποίοι είχαν σκάφος και μας πήγαν στα Μάρμαρα !

Εκεί καταλήγει το φαράγγι της Αράδαινας και συναντάς την μοναδική ταβέρνα του Χρυσόστομου με καταπληκτική θέα και πεντανόστιμα κρεατικά.

Το καλύτερο ερχεται στο τέλος... λουκουμάδες με παγωτό για κέρασμα !!!!!!

Η νέα ανακάλυψη είναι να τις τρώνε με nutella






















μαγεία!!!



Η μαγευτική θέα από ψηλά

Όμορφα χαμόγελα και ας μην φαίνονται καθαρά
Οι φοβεροί λουκουμάδες στα Μάρμαρα



    Γυρίσαμε όλοι κατάκοποι λίγο πριν τον αγώνα  με την υπόσχεση να το επαναλάβουμε .
    Μακάρι ο Ιούλιος να μας χαρίσει και άλλα τέτοια Σαββατοκύριακα.....


     Καλό μήνα σε όλους μας γιατί ο χρόνος τρέχει   (τικ, τακ , τικ, τακ)




                                                        Γιώτα




15 σχόλια:

  1. Αγαπητή Γιωτουλα,

    Μου αρεσει πολυ τις φωτογραφιες σου και ο τροπος που γραφεις. Περασαμε τελεια χθες και σε ευχαριστω πολυ για ολα...Εσυ ξερεις.
    Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωαννάκι σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια . Όντως ήταν ωραία προχθές.Τώρα το γιατί με ευχαριστείς δεν το κατάλαβα αλλά δεν πειράζει...

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω για αυτο που εισαι και οτι παντα μου φτιαχνεις την διαθεση.

      Διαγραφή
    3. Αχ βρε Ιωάννα τι είναι αυτά που λες ? Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Τελικά, αυτά τις ..τελευταίας στιγμής είναι τα καλύτερα! Ηταν όλα υπέροχα! Η θάλασσα απόλαυση, το ηλιοβασίλεμα στο σκάφος μαγικό! Ευχαριστούμε πολύ κουμπαράκια! Ο μήνας άρχισε υπέροχα! Τώρα για να κλείσει πιο ωραία, Κοσμά περιμένουμε από σένα βόλτα με το F16....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου πραγματικά ο μήνας άρχισε υπέροχα . Που να δεις πως θα κλείσει !

      Διαγραφή
  3. Καλη αρχη.Καλως σε βρηκα και δεν θελω μελαγχολιες.Στην Κρητη τα καλοκαιρια διαρκουν παραπανω.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα και εγώ γλυκιά μου . Θα περάσω και εγώ από το τσαρδί σου να ρίξω μια ματιά.

      Διαγραφή
  4. Πω πωωωωωω Κρήτη ! Θέλω να έρθωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά για τον μπαμπά σας!
    Τι τέλειες εικόνες!
    Εγώ πήγα στην ταβέρνα του Χρυσόστομου κολυμπώντας και με κανό, από το Λουτρό, το οποίο απλά λατρεύω!!!!!
    Στην ταβέρνα έφαγα την πιο νόστιμη μπριζόλα της ζωής μου, στο λέω αλήθεια!
    Ανυπομονώ να ξαναβρεθώ εκεί, στα απίστευτα νερά και την απίστευτη ηρεμία!
    Σ' ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου για τις ευχές στο μπλογκ!
    Να περνάτε πάντα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου γλυκιά σε ευχαριστούμε τόοοοσο πολυ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου. Μόλις ξαναδώ τον Χρυσόστομο θα του το πω να χαρεί. Μακάρι να ξανάρθεις όταν μπορέσεις .Είδες τι μαγεία έχει η νότια Κρήτη ?

      Διαγραφή
  6. έεεεεερχομαι Χανιά!!! Την Παρασκευή το βράδυ, σε μια εβδομάδα θα είμαι εκεί!!!!...
    Ωραίο blog, να είσαι καλά και να περνάς καλά!!!
    Ειρήνη, από moments!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειες εικόνες...Καλως ήρθες στον κόσμο των blogs!! Μια φωτεινή και τόσο καλοκαιρινή ανάρτηση είναι η τέλεια αρχή!!! Φέτος με την αδερφή μου L.Fraulitsa θα έρθουμε Κρήτη οπότε οι φωτογραφίες σου με ταξιδεύουν ήδη!!! Να περνάτε πα΄ντα έτσι τέλεια και να χαίρεστε το μπαμπά σας και την όμορφη οικογένεια σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλό να μας έρθετε KaPa. Ότι πληροφορίες χρειαστείτε θα είμαι εδώ αν και η αδερφή σου έχει ξαναέρθει στην Κρήτη . Όσο για το blog μου δε σας φτάνω ούτε στο μικρό σας δαχτυλάκι .Σε υπέρευχαριστώ για τις ευχές και τις ανταποδίδω.Προβλέπω να γεμίσει με φωτό από Κρήτη η μπλογκόσφαιρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα!! Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!!
    Τι τυχεροί που είστε που πάτε με σκάφος σε ωραία μέρη!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή