Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΩΣ ΑΡΓΑ ...

                                                Να ΄μαι και πάλι άλλο ένα μεσημέρι αντί να κλείσω τα μάτια μου να ξεκουραστώ λίγο ,να προσπαθώ να σχεδιάσω το blog μου και να τα κάνω μαντάρα. Τώρα χάλασα και το φόντο που είχα με τη θάλασσα και δεν θυμάμαι που το είχα βρει .Τα νεύρα μου.....Τα καλά μου τα παιδάκια σήμερα μου έσπασαν και το netbook μου .... γενικά δεν είναι η τυχερή μου μέρα.
 Στις προηγούμενες αναρτήσεις μου, έγραφα για τη θάλασσα και για το πόσο ωραία τα περνάμε εδώ στην εξοχή . Η θάλασσα όμως σε καθημερινή βάση και όταν δεν μένεις σε ξενοδοχείο που σου παρέχει καθαριότητα και φαγητό , πιστέψτε με σε εξοντώνει !!!

 Κάθε πρωί ξυπνάω από τα χαράματα για να προλάβω να πιω αυτόν τον καφέ χωρίς τις "γλυκές τσιρίδες" των τέκνων μου. Η μέρα μετά τα έχει όλα : ξεσκόνισμα , σκούπισμα πλυντήρια (κάθε μέρα 2 από 8 kg ), μαγείρεμα , ψώνια , καθάρισμα κουζίνας ,πιάτων και η λίστα δεν έχει τελειωμό ! Μόλις ξυπνήσουν τα παιδιά πάμε θάλασσα και εκεί στην ξαπλώστρα λέω πως θα καταρρεύσω .'Έλα όμως που η θάλασσα είναι πλανεύτρα και εκεί ανασταίνομαι .Τι κολύμπι με τα βατραχοπέδιλα , τι κανό , τι μπάλα , τι ρακέτες και δεν μου φτάνουν ποτέ οι ώρες ..... Όπως εχθές που αποφασίσαμε να φύγουμε στις 22:00 . Μα είναι γνωστό εξάλλου πως η ωραιότερη ώρα για μπάνιο είναι μετά τις 20:00 .

Η βόλτα με το κανό στις σπηλιές είναι μαγική


Οι τελευταίοι  κολυμβητές  ήταν τα βλαστάρια μου

Το πλοίο της Αnek Lines
Δεν είναι υπέροχα ?

         Περιττό να γράψω ότι κοιμηθήκαμε 00:30 ψόφιοι αλλά τόσο μα τόσο γεμάτοι . Αυτά τα απλά αγαπώ στα Χανιά κι άλλα τόσα....
                   Πάω στη θάλασσα τώρα , τα λέμε αύριο ...

                                                 Γιώτα ( yiotamar@gmail.com )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου